Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do CITROËN BERLINGO Berlingo II

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 1.59, średnica wewnętrzna [mm]: 28, średnica zewnętrzna [mm]: 128, Ilość otwor�...
106,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SWA62910224

Piasta koła SWAG 62 91 0224

Ciężar [kg]: 1.59, średnica wewnętrzna [mm]: 28, średnica zewnętrzna [mm]: 128, Ilość otwor�...
105,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 4, Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Ilość na oś: 2, śr...
62,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: HAR429656

Piasta koła HART 429 656

Ciężar [kg]: 1.59, średnica wewnętrzna [mm]: 28, średnica zewnętrzna [mm]: 128, Ilość otwor�...
47,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SWA62102189

Piasta koła SWAG 62 10 2189

Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Grubość [mm]: 67, Szerokość [mm]: 129.5, Cię�...
185,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 4, Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, średnica wewnętrzna ...
93,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 042111147500015

Piasta koła MEYLE 11-14 750 0015

Felga, ilość otworów: 4, Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, średnica wewnętrzna [mm...
152,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 4, Ciężar [kg]: 2, Wysokość 1 [mm]: 59, średnica zewnętrzna 1 [mm]: 1...
120,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Grubość [mm]: 67, Ciężar [kg]: 1.55, średnica...
177,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: FASFT23060

Piasta koła FAST FT23060

Strona zabudowy: Oś przednia, Ciężar [kg]: 1.59, średnica wewnętrzna [mm]: 28, średnica zewnę...
65,74 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 25, Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Wysokość [mm]: 66, Ciężar...
70,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CITROËN

Piasta koła w samochodzie CITROËN BERLINGO Berlingo II – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie CITROËN BERLINGO Berlingo II wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie CITROËN BERLINGO Berlingo II – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu CITROËN BERLINGO Berlingo II nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu CITROËN BERLINGO Berlingo II przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie CITROËN BERLINGO Berlingo II

Zły stan piasty koła w samochodzie CITROËN BERLINGO Berlingo II nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.