12 produktów
Wybierz auto
04212147500002
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
118,22
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
118,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90099
Ilość zębów: 25
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
69,40
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
69,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
145,61
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
145,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90116
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Wysokość [mm]: 62
Rozwiń więcej danych
126,97
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
126,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90523
Strona zabudowy: Oś tylna
Wysokość [mm]: 62
Rozwiń więcej danych
119,55
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
119,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPFT028P2
53,69
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
53,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
113,98
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
113,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OPM04P269
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
72,09
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
72,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT23032
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 77.6
Rozwiń więcej danych
56,24
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
56,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04999425009
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
44,44
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
44,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY2146520013
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
56,05
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
56,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
136,22
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
136,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie FIAT PALIO wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu FIAT PALIO nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu FIAT PALIO przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie FIAT PALIO nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.