16 produktów
Wybierz auto
04212147500002
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
118,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
118,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG3351400100
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
133,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
133,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
112,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
112,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPFT028P2
53,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
53,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90523
Strona zabudowy: Oś tylna
Wysokość [mm]: 62
Rozwiń więcej danych
116,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04212146520010
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
61,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
144,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
144,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT23032
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 77.6
Rozwiń więcej danych
56,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OPM04P269
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
72,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
72,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90099
Ilość zębów: 25
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
67,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90116
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Wysokość [mm]: 62
Rozwiń więcej danych
124,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
124,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY2146520013
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
56,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04212146520012
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
77,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPFT028P
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez łożyska
48,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
48,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04999425009
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
44,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
134,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
134,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie FIAT PALIO wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu FIAT PALIO nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu FIAT PALIO przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie FIAT PALIO nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.