Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do HONDA PRELUDE

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Piasta koła NIPPARTS J4714026

Szerokość [mm]: 51

Ilość zębów, obręcz abs: 50

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

135,24

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

135,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła NIPPARTS J4714028

Szerokość [mm]: 54

Ilość zębów, obręcz abs: 50

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

124,09

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

124,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła JAPKO 424035

Ilość zębów, obręcz abs: 50

Średnica wewnętrzna [mm]: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

198,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 04.07

198,19

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła JAPKO 424029

Średnica wewnętrzna [mm]: 34

Średnica zewnętrzna [mm]: 71

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

204,60

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 04.07

204,60

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła JAPKO 424033

Ilość zębów, obręcz abs: 50

Średnica wewnętrzna [mm]: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

218,14

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 04.07

218,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła ASHIKA 44-24029

Średnica wewnętrzna [mm]: 34

Średnica zewnętrzna [mm]: 71

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

167,30

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

167,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła JAPANPARTS KK-24035

Ilość zębów, obręcz abs: 50

Średnica wewnętrzna [mm]: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

145,60

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

145,60

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła JAPANPARTS KK-24033

Ilość zębów, obręcz abs: 50

Średnica wewnętrzna [mm]: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

167,71

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

167,71

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do HONDA PRELUDE

Piasta koła w samochodzie HONDA PRELUDE – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie HONDA PRELUDE wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie HONDA PRELUDE – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu HONDA PRELUDE nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu HONDA PRELUDE przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie HONDA PRELUDE

Zły stan piasty koła w samochodzie HONDA PRELUDE nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.