17 produktów
Wybierz auto
TOP634170
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
82,79
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
82,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4423045
Wysokość zabudowy: 103
Liczba otworów do mocowania: 5
Rozwiń więcej danych
243,54
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
243,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN10L9059JPN
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
62,64
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
62,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG3851400310
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
189,55
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
189,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPN4703023
Felga, ilość otworów: 5
Parametr: Assy
Rozwiń więcej danych
212,83
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
212,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPN4713035
Felga, ilość otworów: 5
Parametr: Assy
Rozwiń więcej danych
194,30
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
194,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
204,44
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
204,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4413025
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Średnica zewnętrzna [mm]: 78
Rozwiń więcej danych
186,94
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
186,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP600262
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
202,98
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
202,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY35147520004
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
240,69
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
240,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS39286
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Średnica zewnętrzna [mm]: 138
108,47
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
108,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES05823R
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.55
265,89
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
265,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
0426KK13025
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Średnica zewnętrzna [mm]: 78
Rozwiń więcej danych
175,81
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
175,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY35146520002
Felga, ilość otworów: 5
Ilość zębów: 36
Rozwiń więcej danych
191,08
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
191,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500582CX7R
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.081
238,92
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
238,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV413025
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Średnica zewnętrzna [mm]: 78
Rozwiń więcej danych
228,82
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
228,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPMZ031P
92,28
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
92,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie MAZDA 3 I wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu MAZDA 3 I nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu MAZDA 3 I przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie MAZDA 3 I nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.