8 produktów
Wybierz auto
FEB173421
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Szerokość [mm]: 53
Rozwiń więcej danych
174,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
174,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500482CYF
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 1.852
Rozwiń więcej danych
143,33
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
143,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500482GF4WDR
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.438
Rozwiń więcej danych
423,20
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
423,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYKLPMS039P
64,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
64,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY11147520008
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś tylna, z lewej, z prawej
Rozwiń więcej danych
428,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
428,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
MCA90314
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Średnica bębna hamulcowego: 82
Rozwiń więcej danych
271,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
271,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADBP820021
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Szerokość [mm]: 53
Rozwiń więcej danych
179,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
179,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0482GF2WDR
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.699
Rozwiń więcej danych
323,60
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
323,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie MITSUBISHI OUTLANDER III wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu MITSUBISHI OUTLANDER III nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu MITSUBISHI OUTLANDER III przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie MITSUBISHI OUTLANDER III nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.