11 produktów
Wybierz auto
05500482FK94WF
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.58
213,43
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
213,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04694425041
Średnica wewnętrzna [mm]: 34
Średnica zewnętrzna [mm]: 91
Rozwiń więcej danych
245,75
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
245,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPJ4705022
Felga, ilość otworów: 6
Ilość zębów: 28
Rozwiń więcej danych
368,46
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
368,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH4415029
Średnica wewnętrzna [mm]: 31
Średnica zewnętrzna [mm]: 86
Rozwiń więcej danych
271,26
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
271,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
055095GDS50750910X
Grubość [mm]: 9
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
13,87
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
13,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426KK15029
Średnica wewnętrzna [mm]: 31
Średnica zewnętrzna [mm]: 86
Rozwiń więcej danych
229,73
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
229,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV425041
Średnica wewnętrzna [mm]: 34
Średnica zewnętrzna [mm]: 91
Rozwiń więcej danych
299,37
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
299,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
Grubość [mm]: 6
Średnica wewnętrzna [mm]: 56
Rozwiń więcej danych
15,12
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
15,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426KK25041
Średnica wewnętrzna [mm]: 34
Średnica zewnętrzna [mm]: 91
Rozwiń więcej danych
286,15
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
286,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES95HDS56760612X
Grubość [mm]: 6
Ciężar [kg]: 0.04
Rozwiń więcej danych
20,56
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
20,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV415029
Średnica wewnętrzna [mm]: 31
Średnica zewnętrzna [mm]: 86
Rozwiń więcej danych
308,49
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
308,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.