Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Piasta koła FEBEST 0482F-K94WF

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 0.58

219,88

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.04

219,88

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła NIPPARTS J4705022

Felga, ilość otworów: 6

Ilość zębów: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

368,46

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

368,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła ASHIKA 44-15029

Średnica wewnętrzna [mm]: 31

Średnica zewnętrzna [mm]: 86

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

246,86

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

246,86

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła JAPKO 415029

Średnica wewnętrzna [mm]: 31

Średnica zewnętrzna [mm]: 86

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

329,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.04

329,67

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła JAPKO 425041

Średnica wewnętrzna [mm]: 34

Średnica zewnętrzna [mm]: 91

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

319,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.04

319,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścień uszczelniający, piasta koła MAXGEAR 70-0191

Grubość [mm]: 6

Średnica wewnętrzna [mm]: 56

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

15,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

15,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła ASHIKA 44-25041

Średnica wewnętrzna [mm]: 34

Średnica zewnętrzna [mm]: 91

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

245,75

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

245,75

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła JAPANPARTS KK-15029

Średnica wewnętrzna [mm]: 31

Średnica zewnętrzna [mm]: 86

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

240,84

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

240,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścień uszczelniający piasty koła FEBEST 95HDS-56760612X

Grubość [mm]: 6

Ciężar [kg]: 0.04

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

20,72

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

20,72

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła JAPANPARTS KK-25041

Średnica wewnętrzna [mm]: 34

Średnica zewnętrzna [mm]: 91

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

233,78

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

233,78

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

Piasta koła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

Zły stan piasty koła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.