44 produktów
Wybierz auto
Szerokość [mm]: 45
Średnica wewnętrzna [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
151,70
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
151,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Felga, ilość otworów: 6
Śr. flanszy [mm]: 169
386,26
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
386,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
103,98
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
103,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 19.6, 19.8
Średnica wewnętrzna [mm]: 45.2
Rozwiń więcej danych
45,91
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
45,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 19.8
Średnica wewnętrzna [mm]: 45.2
Rozwiń więcej danych
81,80
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
81,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 20
Wysokość 1 [mm]: 20
Rozwiń więcej danych
41,42
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
41,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 45
Średnica wewnętrzna [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
100,61
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
100,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 58
Średnica wewnętrzna [mm]: 51
Rozwiń więcej danych
141,26
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
141,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
51,29
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
51,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
107,22
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
107,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Felga, ilość otworów: 6
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
211,72
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
211,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej
Szerokość [mm]: 19.8
Rozwiń więcej danych
93,35
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
93,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
129,43
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
129,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, z przodu
Ciężar [kg]: 4.58
Rozwiń więcej danych
206,93
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
206,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, z tyłu
Ciężar [kg]: 5.12
Rozwiń więcej danych
213,73
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
213,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
Średnica zewnętrzna [mm]: 92
Rozwiń więcej danych
235,57
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
235,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
285,49
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
285,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Oś tylna
Szerokość [mm]: 67
Rozwiń więcej danych
377,83
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
377,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Szerokość [mm]: 55
Rozwiń więcej danych
276,50
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
276,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Oś tylna, z lewej, z prawej
229,28
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
229,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko to element, który łączy koło z samochodem MITSUBISHI PAJERO CLASSIC. Umożliwia przy tym obracanie się koła, podczas gdy oś pojazdu pozostaje nieruchoma. Konstrukcja łożyska sprawia, że opory toczenia zostają zniwelowane, a auto może się swobodnie przemieszczać. Awaria łożyska powoduje natomiast coraz większe utrudnienia w korzystaniu z samochodu. W skrajnej sytuacji zniszczone łożysko może się zablokować całkowicie, przez po pojazd zostanie unieruchomiony do momentu wymiany uszkodzonego elementu.
Obecnie stosowane łożyska kulkowe skośne to elementy bezobsługowe o wysokiej wytrzymałości – dawne łożyska wymagały regularnego serwisowania obejmującego smarowanie i regulację luzów. W zadbanych pojazdach użytkowanych w sposób spokojny i zrównoważony łożyska mogą przetrwać nawet około pół miliona km i więcej, więc zdarza się, że oryginalny komplet łożysk wystarczy na całe życie pojazdu. Jednak wskutek np. uszkodzenia mechanicznego może dojść do konieczności wcześniejszej wymiany. Do zniszczenia łożyska może przyczynić się agresywna jazda i tzw. jazda w poślizgu, a także częsta jazda po nierównej nawierzchni.
Chociaż zasada działania łożysk kół w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC jest taka sama z przodu i z tyłu, to podzespoły na przednią i tylną oś mogą różnić się nieco budową – wynika to z różnych funkcji i odmiennej konstrukcji przedniej i tylnej osi. Dlatego przed zakupem łożyska należy przeprowadzić dokładną diagnostykę i zlokalizować łożysko wymagające wymiany.
Pierwsze objawy awarii mogą być stosunkowo łagodne, przez co trudniej określić, gdzie leży przyczyna problemu. Ponieważ łożyska z przodu muszą znosić dodatkowe przeciążenia wywoływane skręcaniem kół, są bardziej narażone na uszkodzenie. Charakterystycznym objawem awarii łożyska jest huczący hałas. Aby trafniej określić, czy dochodzi on z przodu, czy z tyłu, można złożyć tylną kanapę. Jeżeli po złożeniu siedzeń hałas łożyska stał się głośniejszy, to najprawdopodobniej doszło do awarii na tylnej osi.
Uszkodzone łożysko najłatwiej wykryć w serwisie, po uniesieniu auta MITSUBISHI PAJERO CLASSIC na podnośniku. Doświadczony diagnosta będzie w stanie określić, czy powodem niepokojących symptomów jest łożysko, czy np. zawieszenie, hamulce, lub skrzynia biegów. Oprócz nadmiernego hałasu pracy łożysko daje również inne objawy jak mi.n.: wibracje na kierownicy, ściąganie samochodu w bok, nierównomierne zużycie opon, czy nadmierne nagrzewanie się piasty i felgi spowodowane wzrostem oporów toczenia. Wskazane objawy mogą być jednak efektem awarii innych podzespołów. Dlatego, aby potwierdzić podejrzenia, że doszło do zniszczenia łożyska, należy skorzystać z usług mechanika. W przypadku wystąpienia niepokojących objawów najlepiej jest ograniczyć korzystanie z samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC do momentu usunięcia awarii.