-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5
15 produktów
Wybierz auto
042132146520001
Felga, ilość otworów: 6
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
238,97
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
238,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426KK25041
Średnica wewnętrzna [mm]: 34
Średnica zewnętrzna [mm]: 91
Rozwiń więcej danych
233,78
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
233,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0482GV75F
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.589
Rozwiń więcej danych
212,86
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
212,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS40264
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
216,48
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
216,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0482V75F
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 4.205
Rozwiń więcej danych
371,45
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
371,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV425041
Średnica wewnętrzna [mm]: 34
Średnica zewnętrzna [mm]: 91
Rozwiń więcej danych
305,02
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
305,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES0482V75R
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 4.713
416,22
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
416,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV415029
Średnica wewnętrzna [mm]: 31
Średnica zewnętrzna [mm]: 86
Rozwiń więcej danych
314,30
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
314,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIPJ4705022
Felga, ilość otworów: 6
Ilość zębów: 28
Rozwiń więcej danych
368,46
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
368,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIPJ4715036
Felga, ilość otworów: 6
Parametr: Hub
312,94
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
312,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
04694425041
Średnica wewnętrzna [mm]: 34
Średnica zewnętrzna [mm]: 91
Rozwiń więcej danych
248,73
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
248,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041819016510B
Wysokość 1 [mm]: 7.5
Wysokość 2 [mm]: 11.5
Rozwiń więcej danych
34,24
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
34,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS21761
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Średnica zewnętrzna [mm]: 166
246,28
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
246,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4415029
Średnica wewnętrzna [mm]: 31
Średnica zewnętrzna [mm]: 86
Rozwiń więcej danych
268,30
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
268,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
0426KK15029
Średnica wewnętrzna [mm]: 31
Średnica zewnętrzna [mm]: 86
Rozwiń więcej danych
240,84
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
240,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie MITSUBISHI PAJERO III wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu MITSUBISHI PAJERO III nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu MITSUBISHI PAJERO III przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO III nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.