15 produktów
Wybierz auto
JAV421042
Średnica wewnętrzna [mm]: 33
Średnica zewnętrzna [mm]: 89
Rozwiń więcej danych
287,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
287,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
042136147520006
Felga, ilość otworów: 6
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
309,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
309,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
04694413020
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
274,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
274,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV413020
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
336,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
336,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa: Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rozwiń więcej danych
53,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
53,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAPKK11054
Felga, ilość otworów: 6
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
371,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
371,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES0282R51F
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 4.185
Rozwiń więcej danych
349,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
349,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES95HDS57790814X
Grubość [mm]: 7.6
Ciężar [kg]: 0.045
Rozwiń więcej danych
18,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
18,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042136146520005
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Średnica zewnętrzna [mm]: 140
Rozwiń więcej danych
342,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
342,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES0282R52R
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.748
Rozwiń więcej danych
356,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
356,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES0282Z51MRL
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 3.219
351,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
351,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES0282Z51MRR
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 3.221
351,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
351,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAPKK13020
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
257,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
257,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
05500282R51R
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 4.01
345,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
345,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH4421042
Średnica wewnętrzna [mm]: 33
Średnica zewnętrzna [mm]: 89
Rozwiń więcej danych
234,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
234,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie NISSAN PATHFINDER wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu NISSAN PATHFINDER nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu NISSAN PATHFINDER przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie NISSAN PATHFINDER nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.