15 produktów
Wybierz auto
JAV421039
Ilość zębów, obręcz abs: 44
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
189,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.04
189,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPJ4711049
Artykuły dynamiki hamulców / jazdy: Dla abs
123,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
123,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04694421039
Ilość zębów, obręcz abs: 44
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
154,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
154,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0282N16R
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 2
182,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.04
182,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0282P11A44R
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 2.175
188,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.04
188,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPNS016P
75,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.04
75,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042136147520000
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
164,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
164,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OPM04P229
Strona zabudowy: Oś przednia
Wysokość [mm]: 75.7
Rozwiń więcej danych
96,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.04
96,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426KK21039
Ilość zębów, obręcz abs: 44
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
139,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
139,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV421046
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Średnica zewnętrzna [mm]: 67
Rozwiń więcej danych
173,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.04
173,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041819019123B
Wysokość 1 [mm]: 4.9
Wysokość 2 [mm]: 12.3
Rozwiń więcej danych
33,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041819018090B
Wysokość 1 [mm]: 6.4
Wysokość 2 [mm]: 11.4
Rozwiń więcej danych
18,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPJ4711043
Felga, ilość otworów: 4
Szerokość [mm]: 58
Rozwiń więcej danych
161,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
161,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90441
Ilość zębów: 27
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
68,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.04
68,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
055095PDS56760412X
Grubość [mm]: 4.5
Ciężar [kg]: 0.025
Rozwiń więcej danych
15,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.04
15,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie NISSAN PRIMERA II wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu NISSAN PRIMERA II nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu NISSAN PRIMERA II przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie NISSAN PRIMERA II nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.