17 produktów
Wybierz auto
MEY6140320003
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
66,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90005
Ilość zębów: 33
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
73,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
73,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510330483
Strona zabudowy: Oś przednia
Szerokość [mm]: 78
Rozwiń więcej danych
55,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04999422006
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
47,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0487110167010
61,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
61,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV406206
Dla numeru oe: 03 26 197
Strona zabudowy: Oś przednia
62,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1251400400
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
199,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
199,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1241400600
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
53,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
53,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO10L0001POYO
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 23
Rozwiń więcej danych
46,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041812011155B
Wysokość 1 [mm]: 8.5
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
15,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
15,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04385500103
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 22.8
Rozwiń więcej danych
53,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
53,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040103104
Ilość zębów: 33
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
56,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040103106
Strona zabudowy: Oś przednia
Szerokość [mm]: 78
Rozwiń więcej danych
86,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
53,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
53,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
47,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP205208
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
293,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
293,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
0479202440
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
194,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
194,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie OPEL KADETT E wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu OPEL KADETT E nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu OPEL KADETT E przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie OPEL KADETT E nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.