7 produktów
Wybierz auto
FEB173421
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Szerokość [mm]: 53
Rozwiń więcej danych
168,39
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
168,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500482CYR
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.221
Rozwiń więcej danych
367,87
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
367,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
05500482CYF
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 1.852
Rozwiń więcej danych
143,33
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
143,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADBP820021
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Szerokość [mm]: 53
Rozwiń więcej danych
179,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
179,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY11147520006
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
237,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
237,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY11147520008
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś tylna, z lewej, z prawej
Rozwiń więcej danych
428,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
428,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIPN4715053
Opcja wyposażenia: For abs
Felga, ilość otworów: 5
Rozwiń więcej danych
224,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
224,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie PEUGEOT 4008 wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu PEUGEOT 4008 nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu PEUGEOT 4008 przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie PEUGEOT 4008 nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.