Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do PEUGEOT 4008

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Piasta koła FEBI BILSTEIN 173421

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej

Szerokość [mm]: 53

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

115,77

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 29.04

U ciebie: wt. 29.04

115,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła MEYLE 11-14 752 0006

Felga, ilość otworów: 5

Strona zabudowy: Oś tylna

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

234,59

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 29.04

U ciebie: wt. 29.04

234,59

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła MEYLE 11-14 752 0008

Felga, ilość otworów: 5

Strona zabudowy: Oś tylna, z lewej, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

423,62

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 29.04

U ciebie: wt. 29.04

423,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła FEBEST 0482-CYR

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 3.221

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

326,20

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 30.04

U ciebie: śr. 30.04

326,20

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła FEBEST 0482-CYF

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 1.852

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

145,89

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 30.04

U ciebie: śr. 30.04

145,89

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła MEYLE 11-14 752 0007

Felga, ilość otworów: 5

Strona zabudowy: Oś tylna, z lewej, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

340,18

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 29.04

U ciebie: wt. 29.04

340,18

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła NIPPARTS N4715053

Opcja wyposażenia: For abs

Felga, ilość otworów: 5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

224,14

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 29.04

U ciebie: wt. 29.04

224,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT 4008

Piasta koła w samochodzie PEUGEOT 4008 – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie PEUGEOT 4008 wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie PEUGEOT 4008 – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu PEUGEOT 4008 nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu PEUGEOT 4008 przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie PEUGEOT 4008

Zły stan piasty koła w samochodzie PEUGEOT 4008 nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.