16 produktów
Wybierz auto
Producenci
MEY6146520015
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach, oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
260,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
260,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
04216147520013
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
251,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
251,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
04999433004
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
55,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040103969
Strona zabudowy: Oś przednia
Szerokość [mm]: 82
Rozwiń więcej danych
157,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
157,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04216147520003
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
198,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
198,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
291,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
291,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
353,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
353,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH4420008
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica wewnętrzna [mm]: 33
Rozwiń więcej danych
222,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
222,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4420200
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica zewnętrzna [mm]: 70
Rozwiń więcej danych
235,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
235,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
314,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
314,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG1241401400
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
282,90
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
282,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
124,54
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
124,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR433075
Strona zabudowy: Oś przednia
Szerokość [mm]: 82
Rozwiń więcej danych
58,53
zł/szt.
Kraków: śr. 27.08
U ciebie: śr. 27.08
58,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV420200
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica zewnętrzna [mm]: 70
Rozwiń więcej danych
303,34
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
303,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV420008
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica wewnętrzna [mm]: 33
Rozwiń więcej danych
271,28
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
271,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
OSS39186
Strona zabudowy: Oś przednia, oś przednia po obydwu stronach
Średnica zewnętrzna [mm]: 137
178,86
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
178,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie SAAB wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu SAAB nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu SAAB przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie SAAB nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.