16 produktów
Wybierz auto
055095TBS49700917X
Grubość [mm]: 8.6
Ciężar [kg]: 0.052
Rozwiń więcej danych
20,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
20,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
055095DDY75640610X
Grubość [mm]: 6.5
Ciężar [kg]: 0.052
Rozwiń więcej danych
22,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
22,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPN4708020
Felga, ilość otworów: 5
Śr. flanszy [mm]: 169
132,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
132,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPN4708021
Śr. flanszy [mm]: 169
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem nadajnika impulsów abs
202,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
202,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPSU025U
Grubość [mm]: 6.5
Średnica wewnętrzna [mm]: 76.05
Rozwiń więcej danych
19,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
19,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4418022
Średnica wewnętrzna [mm]: 41
Średnica zewnętrzna [mm]: 84
Rozwiń więcej danych
168,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
168,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV418022
Średnica wewnętrzna [mm]: 41
Średnica zewnętrzna [mm]: 84
Rozwiń więcej danych
206,96
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
206,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041819027876B
Wysokość 1 [mm]: 9
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
22,52
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
22,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4418021
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 41
Rozwiń więcej danych
151,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
151,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAPKK18022
Średnica wewnętrzna [mm]: 41
Średnica zewnętrzna [mm]: 84
Rozwiń więcej danych
255,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
255,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYKLPSU022
147,96
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
147,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0782GVSQA53F
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 2.81
214,40
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
214,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV418021
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 41
Rozwiń więcej danych
181,44
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
181,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES95BCY88750407X
Grubość [mm]: 4
Ciężar [kg]: 0.039
Rozwiń więcej danych
17,92
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
17,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
17,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
17,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Wysokość 1 [mm]: 7.5
Rozwiń więcej danych
16,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
16,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie SUZUKI GRAND VITARA I wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu SUZUKI GRAND VITARA I nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu SUZUKI GRAND VITARA I przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie SUZUKI GRAND VITARA I nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.