Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do SUZUKI GRAND VITARA I

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Grubość [mm]: 8.6, Ciężar [kg]: 0.052, średnica wewnętrzna [mm]: 49, średnica zewnętrzna [mm...
20,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 6.5, Ciężar [kg]: 0.052, średnica wewnętrzna [mm]: 76.05, średnica zewnętrzna ...
23,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica wewnętrzna [mm]: 41, średnica zewnętrzna [mm]: 84, Wysokość zabudowy: 55, Liczba otwo...
252,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JAV418021

Piasta koła JAPKO 418021

Strona zabudowy: Oś przednia, średnica wewnętrzna [mm]: 41, średnica zewnętrzna [mm]: 84, Wysok...
174,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JAV418022

Piasta koła JAPKO 418022

średnica wewnętrzna [mm]: 41, średnica zewnętrzna [mm]: 84, Wysokość zabudowy: 55, Liczba otwo...
200,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 7.4, Ciężar [kg]: 0.025, średnica wewnętrzna [mm]: 54, średnica zewnętrzna [mm...
20,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś przednia, Wysokość 1 [mm]: 7.5, Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk), śr...
16,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: FES0782GVSQA53F

Piasta koła FEBEST 0782-GVSQA53F

Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Ciężar [kg]: 2.81
210,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś przednia, średnica wewnętrzna [mm]: 41, średnica zewnętrzna [mm]: 84, Wysok...
151,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica wewnętrzna [mm]: 41, średnica zewnętrzna [mm]: 84, Wysokość zabudowy: 55, Liczba otwo...
168,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYKLPSU025U

NTY KLP-SU-025-U

Grubość [mm]: 6.5, średnica wewnętrzna [mm]: 76.05, średnica zewnętrzna [mm]: 63.8, Długość...
19,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysokość 1 [mm]: 9, Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk), średnica zewnętrzna 1 [mm]: 71, ś...
19,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SUZUKI

Piasta koła w samochodzie SUZUKI GRAND VITARA I – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie SUZUKI GRAND VITARA I wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie SUZUKI GRAND VITARA I – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu SUZUKI GRAND VITARA I nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu SUZUKI GRAND VITARA I przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie SUZUKI GRAND VITARA I

Zły stan piasty koła w samochodzie SUZUKI GRAND VITARA I nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.