Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do SUZUKI SWIFT V

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Oś tylna

Średnica wewnętrzna [mm]: 26

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

343,14

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

343,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Ilość otworów: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

250,00

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

250,00

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna

260,54

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

260,54

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna

Średnica wewnętrzna [mm]: 26

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

362,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

362,45

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Felga, ilość otworów: 5

Strona zabudowy: Oś tylna

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

236,95

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

236,95

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Felga, ilość otworów: 4

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

153,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

153,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna, z lewej, z prawej

Ilość otworów: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

264,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

264,79

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Ilość otworów: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

211,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

211,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, oś przednia po obydwu stronach

Grubość [mm]: 71

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

166,23

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

166,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SUZUKI SWIFT V

Piasta koła w samochodzie SUZUKI SWIFT V – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie SUZUKI SWIFT V wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie SUZUKI SWIFT V – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu SUZUKI SWIFT V nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu SUZUKI SWIFT V przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie SUZUKI SWIFT V

Zły stan piasty koła w samochodzie SUZUKI SWIFT V nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.