7% na wycieraczki, żarówki lub płyn do spryskiwaczy od 99 zł
14 produktów
Wybierz auto
ASH4422018
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica zewnętrzna [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
255,01
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
255,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
OSS39031
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Średnica zewnętrzna [mm]: 152
263,95
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
263,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIPN4702054
Felga, ilość otworów: 5
Parametr: Assy
Rozwiń więcej danych
193,97
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
193,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPN4712080
Felga, ilość otworów: 5
Parametr: Assy
Rozwiń więcej danych
234,36
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
234,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG4851400710
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
242,92
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
242,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426KK22018
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica zewnętrzna [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
213,23
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
213,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV412052
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 31
Rozwiń więcej danych
261,04
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
261,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV422018
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica zewnętrzna [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
296,02
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
296,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEY30146520006
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
283,23
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
283,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
042130147520007
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
247,14
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
247,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500182ADT270MR
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.292
317,73
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
317,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
0426KK12052
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 31
Rozwiń więcej danych
200,32
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
200,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500182ZZE150MF
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.441
326,78
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
326,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
04694412052
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 31
Rozwiń więcej danych
213,06
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
213,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie TOYOTA AVENSIS III wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu TOYOTA AVENSIS III nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu TOYOTA AVENSIS III przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie TOYOTA AVENSIS III nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.