15 produktów
Wybierz auto
Producenci
ASH4422018
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica zewnętrzna [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
241,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
241,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG4851400610
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
243,47
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
243,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04694412052
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 31
Rozwiń więcej danych
220,83
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
220,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPN4702054
Felga, ilość otworów: 5
Parametr: Assy
Rozwiń więcej danych
192,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
192,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPN4712080
Felga, ilość otworów: 5
Parametr: Assy
Rozwiń więcej danych
232,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
232,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS39031
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Średnica zewnętrzna [mm]: 152
195,93
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
195,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV412052
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 31
Rozwiń więcej danych
271,07
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
271,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV422018
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica zewnętrzna [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
307,47
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
307,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
05500182ADT270MR
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.292
330,09
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
330,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
0426KK22018
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica zewnętrzna [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
211,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
211,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426KK12052
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 31
Rozwiń więcej danych
198,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
198,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY30146520006
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
274,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
274,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEY30146520007
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
286,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
286,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
042130147520007
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
248,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
248,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500182ZZE150MF
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.441
339,50
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
339,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie TOYOTA AVENSIS III wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu TOYOTA AVENSIS III nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu TOYOTA AVENSIS III przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie TOYOTA AVENSIS III nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.