Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do TOYOTA COROLLA XI

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: 042130147520005

Piasta koła MEYLE 30-14 752 0005

Felga, ilość otworów: 5, Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, średnica zewnętrzna [mm...
332,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 5, Strona zabudowy: Oś tylna, Ilość zębów, obręcz ABS: 86, średnica ...
310,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 5, Parametr: Assy, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:...
232,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: FES0182ADE150MR

Piasta koła FEBEST 0182-ADE150MR

Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, Ciężar [kg]: 3.058
348,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: GSP9426024

Piasta koła GSP 9426024

Felga, ilość otworów: 4, Strona zabudowy: Oś przednia, Wymiar gwintu: M12×1.5, średnica zewnę...
57,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 5, Parametr: Assy, średnica wewnętrzna [mm]: 40, Rodzaj czujnika: aktywny...
190,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 5, Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Artykuł uzupełniają...
231,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: FES0182KSP90R

Piasta koła FEBEST 0182-KSP90R

Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, Ciężar [kg]: 2.467
268,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 05500182ZZE150MF

Piasta koła FEBEST 0182-ZZE150MF

Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Ciężar [kg]: 3.441
347,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: FES0182ZZE150R

Piasta koła FEBEST 0182-ZZE150R

Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, Ciężar [kg]: 3.122
324,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 5, Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Wymiar gwintu: M12x1,5...
279,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 5, Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, Ilość na oś: 2, średn...
232,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA

Piasta koła w samochodzie TOYOTA COROLLA XI – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie TOYOTA COROLLA XI wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie TOYOTA COROLLA XI – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu TOYOTA COROLLA XI nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu TOYOTA COROLLA XI przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie TOYOTA COROLLA XI

Zły stan piasty koła w samochodzie TOYOTA COROLLA XI nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.