Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
9 produktów
Wybierz auto
ASH4412027
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
192,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
192,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG4851400710
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
236,12
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
236,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY30146520006
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
281,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
281,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH4422007
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica zewnętrzna [mm]: 74
Rozwiń więcej danych
244,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
244,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV422007
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica zewnętrzna [mm]: 74
Rozwiń więcej danych
283,48
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
283,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES0182ZVW40R
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.49
Rozwiń więcej danych
391,06
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
391,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV412027
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
232,05
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
232,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500182ZZE150MF
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.441
321,13
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
321,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIPN4702045
Felga, ilość otworów: 5
Parametr: Assy
Rozwiń więcej danych
190,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
190,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie TOYOTA PRIUS PLUS wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu TOYOTA PRIUS PLUS nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu TOYOTA PRIUS PLUS przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie TOYOTA PRIUS PLUS nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.