16 produktów
Wybierz auto
NIPN4702045
Felga, ilość otworów: 5
Parametr: Assy
Rozwiń więcej danych
190,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
190,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4422005
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica zewnętrzna [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
260,90
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
260,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES0182ACA30MR
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.171
323,02
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
323,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
0426KK22005
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica zewnętrzna [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
246,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
246,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY30146520007
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
335,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
335,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEY30146520006
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
273,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
273,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEY30147520008
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
261,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
261,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIPN4702054
Felga, ilość otworów: 5
Parametr: Assy
Rozwiń więcej danych
192,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
192,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV412052
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 31
Rozwiń więcej danych
253,97
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
253,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV422092
Średnica wewnętrzna [mm]: 27
Średnica zewnętrzna [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
217,57
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
217,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPN4712105
Felga, ilość otworów: 5
Śr. flanszy [mm]: 151.9
629,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
629,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
0426KK12052
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 31
Rozwiń więcej danych
278,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
278,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
05500182ZZE150MF
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.441
345,93
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
345,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH4422092
Średnica wewnętrzna [mm]: 27
Średnica zewnętrzna [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
195,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
195,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY30147520009
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
281,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
281,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
04694412052
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 31
Rozwiń więcej danych
197,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
197,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie TOYOTA RAV 4 III wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu TOYOTA RAV 4 III nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu TOYOTA RAV 4 III przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie TOYOTA RAV 4 III nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.