Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do TOYOTA RAV 4 III

13 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Felga, ilość otworów: 5, Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Wymiar gwintu: M12x1,5...
279,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś przednia, średnica wewnętrzna [mm]: 31, średnica zewnętrzna [mm]: 90, Wysok...
275,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna, średnica zewnętrzna [mm]: 76, Wysokość zabudowy: 123, Liczba otworó...
260,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 5, Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, Wymiar gwintu: M12x1,5, �...
261,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 5, Parametr: Assy, średnica wewnętrzna [mm]: 40, Rodzaj czujnika: aktywny...
190,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna, średnica zewnętrzna [mm]: 76, Wysokość zabudowy: 123, Liczba otworó...
244,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 5, Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Wymiar gwintu: M12x1,5...
325,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 5, śr. flanszy [mm]: 151.9
629,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 5, Parametr: Assy, Rodzaj czujnika: aktywny czujnik, Artykuły dynamiki ham...
192,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 04694412052

Piasta koła ASHIKA 44-12052

Strona zabudowy: Oś przednia, średnica wewnętrzna [mm]: 31, średnica zewnętrzna [mm]: 90, Wysok...
193,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica wewnętrzna [mm]: 27, średnica zewnętrzna [mm]: 76, Wysokość zabudowy: 82.5, Artykuł ...
178,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 5, Strona zabudowy: Oś tylna, Wymiar gwintu: M12x1,5, średnica zewnętrzn...
287,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 05500182ZZE150MF

Piasta koła FEBEST 0182-ZZE150MF

Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Ciężar [kg]: 3.441
347,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA

Piasta koła w samochodzie TOYOTA RAV 4 III – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie TOYOTA RAV 4 III wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie TOYOTA RAV 4 III – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu TOYOTA RAV 4 III nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu TOYOTA RAV 4 III przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie TOYOTA RAV 4 III

Zły stan piasty koła w samochodzie TOYOTA RAV 4 III nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.