29 produktów
Wybierz auto
154,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
154,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04211005980181
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
116,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04211004076007
Felga, ilość otworów: 5
Średnica zewnętrzna [mm]: 120
Rozwiń więcej danych
132,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
132,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 7.6
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
13,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
13,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ54070040901
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.5
Rozwiń więcej danych
86,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
86,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04999436002
Felga, ilość otworów: 5
Wymiar gwintu: M14×1.5
Rozwiń więcej danych
77,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
166,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
166,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
58,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0487110058410
Ilość otworów: 5
Średnica otworu [mm]: 100
64,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
64,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 9
Średnica wewnętrzna [mm]: 51
Rozwiń więcej danych
12,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
12,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479108951
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
98,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ65010000101
Strona zabudowy: Oś tylna
13,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
13,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
119,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
119,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRU0731068
Dla numeru oe: 1j0 501 477 a
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
123,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
123,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
55,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
55,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN10L9014JPN
Felga, ilość otworów: 5
Ilość na oś: 2
Rozwiń więcej danych
69,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
67,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPVW009P
59,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
105,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
105,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
62,45
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
62,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie VW BORA wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu VW BORA nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu VW BORA przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie VW BORA nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.