41 produktów
Wybierz auto
154,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
154,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04211005980181
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
116,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
116,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04211004076007
Felga, ilość otworów: 5
Średnica zewnętrzna [mm]: 120
Rozwiń więcej danych
132,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
132,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR402027
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 1.435
Rozwiń więcej danych
40,87
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
40,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ54070040901
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.5
Rozwiń więcej danych
86,43
zł/szt.
Kraków: pt. 09.05
U ciebie: pt. 09.05
86,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040129915
Strona zabudowy: Oś przednia
Szerokość [mm]: 75
Rozwiń więcej danych
243,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
243,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
166,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
166,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04999436002
Felga, ilość otworów: 5
Wymiar gwintu: M14×1.5
Rozwiń więcej danych
77,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
77,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 7.6
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
13,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
13,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
62,45
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
62,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
105,27
zł/szt.
Kraków: pt. 09.05
U ciebie: pt. 09.05
105,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV101485
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
117,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
117,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 9
Średnica wewnętrzna [mm]: 51
Rozwiń więcej danych
12,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
12,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90521
Strona zabudowy: Oś tylna
Wysokość [mm]: 63.7
Rozwiń więcej danych
109,23
zł/szt.
Kraków: pt. 09.05
U ciebie: pt. 09.05
109,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
55,00
zł/szt.
Kraków: pt. 09.05
U ciebie: pt. 09.05
55,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN10L9014JPN
Felga, ilość otworów: 5
Ilość na oś: 2
Rozwiń więcej danych
69,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
69,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
119,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
119,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ44091596401
Strona zabudowy: Oś przednia
49,73
zł/szt.
Kraków: pt. 09.05
U ciebie: pt. 09.05
49,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ55010033601
Strona zabudowy: Oś tylna
Grubość [mm]: 87
Rozwiń więcej danych
42,64
zł/szt.
Kraków: pt. 09.05
U ciebie: pt. 09.05
42,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510330498
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.435
Rozwiń więcej danych
53,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
53,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie VW GOLF IV wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu VW GOLF IV nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu VW GOLF IV przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie VW GOLF IV nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.