41 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 1.5
Ilość otworów: 5
Rozwiń więcej danych
158,80
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
158,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
122,09
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
122,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Felga, ilość otworów: 5
Średnica zewnętrzna [mm]: 120
Rozwiń więcej danych
142,22
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
142,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Felga, ilość otworów: 5
Wymiar gwintu: M14×1.5
Rozwiń więcej danych
74,27
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
74,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
98,27
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
98,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
97,45
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
97,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 7.6
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
13,05
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
13,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Felga, ilość otworów: 5
Ilość na oś: 2
Rozwiń więcej danych
69,38
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
69,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Szerokość [mm]: 75
Rozwiń więcej danych
242,89
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
242,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.5
Ilość otworów: 5
Rozwiń więcej danych
170,00
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
170,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
41,80
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
41,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.435
Rozwiń więcej danych
39,43
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
39,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica zewnętrzna [mm]: 120.5
Ilość otworów: 4
Rozwiń więcej danych
57,82
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
57,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Wysokość [mm]: 85.3
Rozwiń więcej danych
46,83
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
46,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 36
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
71,60
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
71,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej
Rozwiń więcej danych
107,55
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
107,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
56,27
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
56,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 1.66
Rozwiń więcej danych
161,22
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
161,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 9
Średnica wewnętrzna [mm]: 51
Rozwiń więcej danych
11,14
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
11,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
65,30
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
65,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie VW GOLF IV wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu VW GOLF IV nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu VW GOLF IV przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie VW GOLF IV nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.