44 produktów
Wybierz auto
157,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
157,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04211005980181
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
123,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
123,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04211004076007
Felga, ilość otworów: 5
Średnica zewnętrzna [mm]: 120
Rozwiń więcej danych
135,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
135,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479108951
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
99,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
99,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04999436002
Felga, ilość otworów: 5
Wymiar gwintu: M14×1.5
Rozwiń więcej danych
77,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ55010033601
Strona zabudowy: Oś tylna
Grubość [mm]: 87
Rozwiń więcej danych
49,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
49,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
168,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
168,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 7.6
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
13,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
13,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP111314
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
98,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
98,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040129915
Strona zabudowy: Oś przednia
Szerokość [mm]: 75
Rozwiń więcej danych
245,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
245,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV101399
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
64,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
68,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 9
Średnica wewnętrzna [mm]: 51
Rozwiń więcej danych
12,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
12,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0487110040010
Średnica zewnętrzna [mm]: 120.5
Ilość otworów: 4
Rozwiń więcej danych
58,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
58,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR401460
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.435
Rozwiń więcej danych
54,89
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
54,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS03159
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
69,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
69,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRU0731068
Dla numeru oe: 1j0 501 477 a
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
125,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
125,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV101396
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
55,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
63,77
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
63,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
53,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
53,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie VW GOLF IV wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu VW GOLF IV nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu VW GOLF IV przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie VW GOLF IV nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.