16 produktów
Wybierz auto
FES0320KRUPR
Strona zabudowy: Oś tylna góra
Ciężar [kg]: 0.53
Rozwiń więcej danych
59,49
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
59,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
44,67
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
44,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KYBKBJ1110
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość [mm]: 34.34
Rozwiń więcej danych
49,18
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
49,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS9306621
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.231
Rozwiń więcej danych
41,22
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
41,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO10Z4012OYO
46,01
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
46,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPJ4864011
Rozmiar gwintu 1: M12x1,25
40,13
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
40,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS2720352
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 0.409145
Rozwiń więcej danych
39,13
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
39,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04697304407
Strona zabudowy: Os przednia, na dole
Średnica [mm]: 34.7
Rozwiń więcej danych
31,51
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
31,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510722799
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Wymiar gwintu: M12x1,25
Rozwiń więcej danych
36,46
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
36,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS220448
Ciężar [kg]: 0.3
Wymiar gwintu: M12x1.25 rht
Rozwiń więcej danych
60,00
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
60,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM9040088
Strona zabudowy: Os przednia, na dole
Zbieżność stożka: 1/8
Rozwiń więcej danych
26,47
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
26,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET57027818
52,64
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
52,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAPBJ407
Strona zabudowy: Os przednia, na dole
Średnica [mm]: 34.7
Rozwiń więcej danych
37,16
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
37,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042131160100013
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Wymiar gwintu: M12x1,25
Rozwiń więcej danych
45,71
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
45,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SID47286
Strona zabudowy: Os przednia, na dole
Zbieżność stożka: 1/8
Rozwiń więcej danych
49,37
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
49,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040131216
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.25
Rozwiń więcej danych
50,46
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
50,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sworzeń wahacza jest elementem łączącym wahacz ze zwrotnicą. Zadaniem tego elementu jest umożliwienie prawidłowego skrętu kół, a także przenoszenie naprężeń zwrotnicy na wahacz. Dzięki obecności sworzni wahaczy HONDA JAZZ II może skręcać przy zachowaniu prawidłowej pracy zawieszenia.
Użytkowanie samochodu prowadzi do zużycia sworzni wahacza. Z czasem na pracującym elemencie wahacza – przegubie kulowym – pojawiają się luzy. Przegub kulowy jest chroniony osłoną, której zniszczenie przyspieszy zużycie sworznia. Gdy do tego dojdzie, pojawiają się stuki słyszalne podczas jazdy. Pogorszy się również reakcja kół na skręt kierownicy – będzie ona opóźniona. Tor jazdy samochodu może nawet zacząć wymykać się spod kontroli kierowcy.
Użytkowanie pojazdu HONDA JAZZ II, w którym sworznie wahacza kwalifikują się do wymiany, nie jest rozsądne. Konieczność ciągłego korygowania toru jazdy jest uciążliwa – obniża komfort prowadzenia i sprawia, że sworzeń coraz gorzej spełnia swoją funkcję. Może przy tym dojść również do zniszczenia opon oraz innych elementów zawieszenia, co znacznie podniesie koszty przywrócenia samochodu do pełnej sprawności. Mocno zużyty sworzeń może doprowadzić nawet do całkowitej utraty kontroli nad pojazdem. Dlatego wymianę sworzni wahacza należy przeprowadzić jak najszybciej po pojawieniu się na nich śladów zużycia. Sworznie należy wymieniać parami, aby praca zawieszenia i układu kierowniczego była równomierna po obydwu stronach samochodu.