19 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś tylna dół
75,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
75,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, na dole
Ciężar [kg]: 0.685
Rozwiń więcej danych
50,65
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
50,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
36,45
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
36,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 04877102ad, 04877103ad, 05168158ab, 05168159ab
Strona zabudowy: Z obu stron, oś tylna, oś przednia
Rozwiń więcej danych
76,82
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
76,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna, oś przednia
Wymiar stożka [mm]: 18
Rozwiń więcej danych
58,36
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
58,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna, oś przednia
Wymiar stożka [mm]: 18
Rozwiń więcej danych
63,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
63,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Grubość [mm]: 108
Rozwiń więcej danych
66,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
66,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, na górze
Ciężar [kg]: 0.42
Rozwiń więcej danych
78,43
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
78,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach, oś tylna dół
Otwór o śr [mm]: 44
Rozwiń więcej danych
41,12
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
41,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna, oś przednia
Zbieżność stożka: /
Rozwiń więcej danych
34,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
34,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, na górze
Gwint zewn. [mm]: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
110,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
110,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M14x1.5 rht
Wymiar stożka [mm]: 16.8
84,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
84,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M16x1.5 rht
Wymiar stożka [mm]: 18
111,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
111,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, na górze
Ciężar [kg]: 0.291
Rozwiń więcej danych
53,12
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
53,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna dół
Ciężar [kg]: 0.825
Rozwiń więcej danych
83,56
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
83,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, na górze
Ciężar [kg]: 0.52
Rozwiń więcej danych
104,45
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
104,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, na górze
Wymiar stożka [mm]: 37.72
Rozwiń więcej danych
39,00
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
39,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 108.1
Wysokość [mm]: 108.1
Rozwiń więcej danych
63,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
63,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Grubość [mm]: 108
Rozwiń więcej danych
60,80
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
60,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sworzeń wahacza jest elementem łączącym wahacz ze zwrotnicą. Zadaniem tego elementu jest umożliwienie prawidłowego skrętu kół, a także przenoszenie naprężeń zwrotnicy na wahacz. Dzięki obecności sworzni wahaczy JEEP GRAND CHEROKEE IV może skręcać przy zachowaniu prawidłowej pracy zawieszenia.
Użytkowanie samochodu prowadzi do zużycia sworzni wahacza. Z czasem na pracującym elemencie wahacza – przegubie kulowym – pojawiają się luzy. Przegub kulowy jest chroniony osłoną, której zniszczenie przyspieszy zużycie sworznia. Gdy do tego dojdzie, pojawiają się stuki słyszalne podczas jazdy. Pogorszy się również reakcja kół na skręt kierownicy – będzie ona opóźniona. Tor jazdy samochodu może nawet zacząć wymykać się spod kontroli kierowcy.
Użytkowanie pojazdu JEEP GRAND CHEROKEE IV, w którym sworznie wahacza kwalifikują się do wymiany, nie jest rozsądne. Konieczność ciągłego korygowania toru jazdy jest uciążliwa – obniża komfort prowadzenia i sprawia, że sworzeń coraz gorzej spełnia swoją funkcję. Może przy tym dojść również do zniszczenia opon oraz innych elementów zawieszenia, co znacznie podniesie koszty przywrócenia samochodu do pełnej sprawności. Mocno zużyty sworzeń może doprowadzić nawet do całkowitej utraty kontroli nad pojazdem. Dlatego wymianę sworzni wahacza należy przeprowadzić jak najszybciej po pojawieniu się na nich śladów zużycia. Sworznie należy wymieniać parami, aby praca zawieszenia i układu kierowniczego była równomierna po obydwu stronach samochodu.