16 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z obu stron, na dole, oś przednia
42,72
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
42,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 30863988, 30863989, 30864208, 30864209, 30887025, 30887033, 30887469, 30887470, mb241883
Zbieżność stożka: 1:8
Rozwiń więcej danych
39,16
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
39,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.384
Rozwiń więcej danych
159,94
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
159,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia
Średnica [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
30,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
30,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymagana ilość: 2
42,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
42,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 83.3
Rozwiń więcej danych
28,34
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
28,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zbieżność stożka: 1/8
Wymiar gwintu: M12xp1.25
Rozwiń więcej danych
46,64
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
46,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar stożka [mm]: 15.1
Wysokość zabudowy 1 [mm]: 85.3
Rozwiń więcej danych
31,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
31,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, na dole
Ciężar [kg]: 0.38
Rozwiń więcej danych
39,33
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
39,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, na dole, oś przednia
36,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
36,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, na dole, oś przednia
Długość [mm]: 47
Rozwiń więcej danych
26,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
26,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rozmiar gwintu 1: M12x1,25
28,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
28,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 83.3
Rozwiń więcej danych
38,78
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
38,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, na dole, oś przednia
72,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
72,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.36
Rozwiń więcej danych
78,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
78,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu, wewnątrz
Długość [mm]: 79.3
Rozwiń więcej danych
25,30
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
25,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sworzeń wahacza jest elementem łączącym wahacz ze zwrotnicą. Zadaniem tego elementu jest umożliwienie prawidłowego skrętu kół, a także przenoszenie naprężeń zwrotnicy na wahacz. Dzięki obecności sworzni wahaczy MITSUBISHI LANCER VI może skręcać przy zachowaniu prawidłowej pracy zawieszenia.
Użytkowanie samochodu prowadzi do zużycia sworzni wahacza. Z czasem na pracującym elemencie wahacza – przegubie kulowym – pojawiają się luzy. Przegub kulowy jest chroniony osłoną, której zniszczenie przyspieszy zużycie sworznia. Gdy do tego dojdzie, pojawiają się stuki słyszalne podczas jazdy. Pogorszy się również reakcja kół na skręt kierownicy – będzie ona opóźniona. Tor jazdy samochodu może nawet zacząć wymykać się spod kontroli kierowcy.
Użytkowanie pojazdu MITSUBISHI LANCER VI, w którym sworznie wahacza kwalifikują się do wymiany, nie jest rozsądne. Konieczność ciągłego korygowania toru jazdy jest uciążliwa – obniża komfort prowadzenia i sprawia, że sworzeń coraz gorzej spełnia swoją funkcję. Może przy tym dojść również do zniszczenia opon oraz innych elementów zawieszenia, co znacznie podniesie koszty przywrócenia samochodu do pełnej sprawności. Mocno zużyty sworzeń może doprowadzić nawet do całkowitej utraty kontroli nad pojazdem. Dlatego wymianę sworzni wahacza należy przeprowadzić jak najszybciej po pojawieniu się na nich śladów zużycia. Sworznie należy wymieniać parami, aby praca zawieszenia i układu kierowniczego była równomierna po obydwu stronach samochodu.