10 produktów
Wybierz auto
OPMG31001S
Strona zabudowy: Z obu stron, na dole, oś przednia
Długość [mm]: 124
Rozwiń więcej danych
100,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
100,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0420KK4TUPF
Strona zabudowy: Os przednia, na górze
Ciężar [kg]: 0.484
Rozwiń więcej danych
166,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
166,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS220512
Ciężar [kg]: 1.35
Wymiar gwintu: M16x1.5 rht
Rozwiń więcej danych
39,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
39,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVSBJ5517
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Wysokość [mm]: 94
Rozwiń więcej danych
95,63
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
95,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPJ4865012
Rozmiar gwintu 1: M16x1,5
74,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
74,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR442189
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka: 1/8
Rozwiń więcej danych
40,46
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
40,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041849395809
Strona zabudowy: Góra, oś przednia po obydwu stronach
67,24
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
67,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041849395895
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia po obydwu stronach
123,76
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
123,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI8500105016
Średnica [mm]: 46.1
Wymagana ilość: 2
Rozwiń więcej danych
72,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
72,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MONL42529
103,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
103,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sworzeń wahacza jest elementem łączącym wahacz ze zwrotnicą. Zadaniem tego elementu jest umożliwienie prawidłowego skrętu kół, a także przenoszenie naprężeń zwrotnicy na wahacz. Dzięki obecności sworzni wahaczy MITSUBISHI PAJERO SPORT III może skręcać przy zachowaniu prawidłowej pracy zawieszenia.
Użytkowanie samochodu prowadzi do zużycia sworzni wahacza. Z czasem na pracującym elemencie wahacza – przegubie kulowym – pojawiają się luzy. Przegub kulowy jest chroniony osłoną, której zniszczenie przyspieszy zużycie sworznia. Gdy do tego dojdzie, pojawiają się stuki słyszalne podczas jazdy. Pogorszy się również reakcja kół na skręt kierownicy – będzie ona opóźniona. Tor jazdy samochodu może nawet zacząć wymykać się spod kontroli kierowcy.
Użytkowanie pojazdu MITSUBISHI PAJERO SPORT III, w którym sworznie wahacza kwalifikują się do wymiany, nie jest rozsądne. Konieczność ciągłego korygowania toru jazdy jest uciążliwa – obniża komfort prowadzenia i sprawia, że sworzeń coraz gorzej spełnia swoją funkcję. Może przy tym dojść również do zniszczenia opon oraz innych elementów zawieszenia, co znacznie podniesie koszty przywrócenia samochodu do pełnej sprawności. Mocno zużyty sworzeń może doprowadzić nawet do całkowitej utraty kontroli nad pojazdem. Dlatego wymianę sworzni wahacza należy przeprowadzić jak najszybciej po pojawieniu się na nich śladów zużycia. Sworznie należy wymieniać parami, aby praca zawieszenia i układu kierowniczego była równomierna po obydwu stronach samochodu.