Powiadom mnie o dostępności

Sworznie wahaczy do TOYOTA YARIS II

31 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: na dole, oś przednia po obydwu stronach, Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,5, Rozmiar kluc...
44,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Zbieżność stożka: 1/6, Wymiar stożka [mm]: 13...
24,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Zbieżność stożka: 1/6, Wymiar stożka [mm]: 13...
38,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.135, Długość opakowania [cm]: 10.4, Szerokość opakowania [cm]: 2.8, Wysokość...
19,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś przednia, Wymiar gwintu: M12x1.25
40,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Zbieżność stożka: 1/6, Wymiar stożka [mm]: 13...
69,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rozmiar gwintu 1: M12X1,25
37,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach
40,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymagana ilość: 2
43,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 3520Q2, 3521L3, 48068-0H010, 48068-59035, 48069-0H010, 48069-59035, Zbieżność sto�...
24,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
41,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś przednia, średnica [mm]: 37, Gwint zewn. [mm]: 12X1,25, Wysokość zabudowy: 8...
28,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z obu stron, os przednia, na dole
40,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, oś przednia po obydwu stronach, Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,5, Rozmiar kluc...
47,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, oś przednia po obydwu stronach
57,19 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zbieżność stożka: 1/6, Wymiar gwintu: M12xP1.25, Masa [g]: 302, Długość opakowania [cm]: 9.3,...
51,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z obu stron, os przednia, na dole, otwór o śr [mm]: 37, Wymiar stożka [mm]: 13, ...
35,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś przednia, średnica [mm]: 37, Gwint zewn. [mm]: 12X1,25, Wysokość zabudowy: 8...
31,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś przednia, średnica [mm]: 36, Ciężar [kg]: 0.282023, Rozmiar gwintu 2: M12x1....
35,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z obu stron, Oś przednia
31,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA

Sworzeń wahacza do TOYOTA YARIS II – skręcanie kół oraz stabilizacja elementów zawieszenia i układu kierowniczego

Sworzeń wahacza jest elementem łączącym wahacz ze zwrotnicą. Zadaniem tego elementu jest umożliwienie prawidłowego skrętu kół, a także przenoszenie naprężeń zwrotnicy na wahacz. Dzięki obecności sworzni wahaczy TOYOTA YARIS II może skręcać przy zachowaniu prawidłowej pracy zawieszenia.

Objawy zużytych sworzni wahacza w samochodzie TOYOTA YARIS II

Użytkowanie samochodu prowadzi do zużycia sworzni wahacza. Z czasem na pracującym elemencie wahacza – przegubie kulowym – pojawiają się luzy. Przegub kulowy jest chroniony osłoną, której zniszczenie przyspieszy zużycie sworznia. Gdy do tego dojdzie, pojawiają się stuki słyszalne podczas jazdy. Pogorszy się również reakcja kół na skręt kierownicy – będzie ona opóźniona. Tor jazdy samochodu może nawet zacząć wymykać się spod kontroli kierowcy.

Wymiana sworzni wahacza w samochodzie TOYOTA YARIS II

Użytkowanie pojazdu TOYOTA YARIS II, w którym sworznie wahacza kwalifikują się do wymiany, nie jest rozsądne. Konieczność ciągłego korygowania toru jazdy jest uciążliwa – obniża komfort prowadzenia i sprawia, że sworzeń coraz gorzej spełnia swoją funkcję. Może przy tym dojść również do zniszczenia opon oraz innych elementów zawieszenia, co znacznie podniesie koszty przywrócenia samochodu do pełnej sprawności. Mocno zużyty sworzeń może doprowadzić nawet do całkowitej utraty kontroli nad pojazdem. Dlatego wymianę sworzni wahacza należy przeprowadzić jak najszybciej po pojawieniu się na nich śladów zużycia. Sworznie należy wymieniać parami, aby praca zawieszenia i układu kierowniczego była równomierna po obydwu stronach samochodu.