24 produktów
Wybierz auto
ASH7205524R
Strona zabudowy: Góra, z przodu po prawej
Gwint zewn. [mm]: 14x1,5
Rozwiń więcej danych
146,23
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
146,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH7205524L
Strona zabudowy: Z przodu z lewej, góra
Gwint zewn. [mm]: 14x1,5
Rozwiń więcej danych
146,23
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
146,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TC3372
Szerokość [mm]: 90
Wysokość [mm]: 90
Rozwiń więcej danych
182,79
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
182,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH7205522L
Strona zabudowy: Z przodu z lewej, na dole
Średnica wewnętrzna [mm]: 14
Rozwiń więcej danych
360,45
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
360,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSPS061064
Strona zabudowy: Z prawej, os przednia, na górze
Wymiar stożka [mm]: 16
Rozwiń więcej danych
128,40
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
128,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0425V45R
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 2.95
Rozwiń więcej danych
204,51
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
204,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSPS061063
Strona zabudowy: Z lewej, os przednia, na górze
Wymiar stożka [mm]: 16
Rozwiń więcej danych
133,61
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
133,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX726172
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny
130,53
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
130,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX726173
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny
130,53
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
130,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX726177
Strona zabudowy: Oś tylna
Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny
102,88
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
102,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX723757
Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
120,00
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
120,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LEM3856001
Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
262,55
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
262,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Z przodu po prawej, na dole
Średnica wewnętrzna [mm]: 14
452,72
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
452,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Z przodu z lewej, na dole
Średnica wewnętrzna [mm]: 14
Rozwiń więcej danych
452,72
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
452,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Z przodu z lewej, góra
Gwint zewn. [mm]: 14x1,5
Rozwiń więcej danych
166,47
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
166,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426BS524R
Strona zabudowy: Góra, z przodu po prawej
Gwint zewn. [mm]: 14x1,5
Rozwiń więcej danych
166,47
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
166,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TC3373
Szerokość [mm]: 90
Wysokość [mm]: 90
Rozwiń więcej danych
182,79
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
182,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra, oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 2.63
Rozwiń więcej danych
153,03
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
153,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV72524L
Strona zabudowy: Z przodu z lewej, góra
Gwint zewn. [mm]: 14x1,5
Rozwiń więcej danych
187,65
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
187,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV72524R
Strona zabudowy: Góra, z przodu po prawej
Gwint zewn. [mm]: 14x1,5
Rozwiń więcej danych
187,65
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
187,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wahacze są elementami, które łączą nadwozie z kołami. Ich funkcją nie jest jedynie podtrzymywanie karoserii – pozwalają także utrzymać koła w odpowiedniej pozycji oraz tłumią nierówności jezdni. Dzięki temu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC umożliwia wygodne podróżowanie oraz zachowanie pewności prowadzenia. Zużyte wahacze w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC nie tylko obniżają komfort jazdy, ale przyczyniają się także do spadku bezpieczeństwa na drodze.
Zakup nowych podzespołów z tej grupy części może być konieczny również wskutek korozji pojawiającej się na powierzchni wahaczy zamontowanych w pojeździe. Szczególnie narażone na zużycie są gumowe elementy wahaczy obecne w tulejach oraz sworzniach – starzenie się gumy prowadzi do utraty właściwości wahaczy i wymaga szybkiej wymiany podzespołów na nowe.
Charakterystycznym objawem zużycia wahaczy w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC jest stukający bądź skrzypiący hałas, który towarzyszy pracy zawieszenia podczas jazdy na nierównościach oraz w zakrętach. W takiej sytuacji warto możliwie szybko przeprowadzić serwis wahaczy, zanim pojawią się objawy powodujące nieporządane zachowanie samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC na drodze.
Gdyby nie wahacz, przód samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC byłby pozbawiony możliwości utrzymywania kierunku jazdy. Przednie wahacze łączą się z kołami skrętnymi. Dlatego, gdy zużywają się sworznie tych wahaczy, pogarsza się pewność prowadzenia. MITSUBISHI PAJERO CLASSIC może znosić wówczas na bok i konieczne są nieustanne kontry kierownicą w celu utrzymania obranego kierunku. Ponadto podczas kręcenia kołem kierownicy da się też wyczuć nadmierny luz. W przypadku zaawansowanego uszkodzenia może dojść nawet do oderwania koła od wahacza, co kończy się całkowitą utratą kontroli nad kierunkiem jazdy.
Pomimo iż tylne koła nie odpowiadają za skręcanie, niesprawne wahacze tylnego zawieszenia również obniżają pewność prowadzenia samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC. Oprócz tego pogorszeniu ulega skuteczność hamowania, a przy ruszaniu da się odczuć szarpanie nadwozia. Wskazane objawy to efekt zniszczenia gumowych silentblocków wahaczy. Gdy tracą one swoje właściwości wskutek zużycia, spada również pewność prowadzenia, co jest szczególnie odczuwalne podczas jazdy z wysoką prędkością. Dodatkowo niesprawne wahacze przyspieszają zużycie innych podzespołów – nie tylko w układzie zawieszenia. Objawem jest m.in. nierównomierne ścieranie bieżnika opon, co znacznie skraca żywotność kompletu ogumienia.