36 produktów
Wybierz auto
ASH7205524R
Strona zabudowy: Góra, z przodu po prawej
Gwint zewn. [mm]: 14x1,5
Rozwiń więcej danych
156,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
156,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH7205524L
Strona zabudowy: Z przodu z lewej, góra
Gwint zewn. [mm]: 14x1,5
Rozwiń więcej danych
156,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
156,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia, z lewej
Gwint zewn. [mm]: M16x1,5
Rozwiń więcej danych
354,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
354,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX726172
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny
121,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
121,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX726173
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny
121,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
121,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX726177
Strona zabudowy: Oś tylna
Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny
102,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
102,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV72530L
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia, z lewej
Gwint zewn. [mm]: M16x1,5
Rozwiń więcej danych
463,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
463,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV72530R
Strona zabudowy: Na dole, os przednia, z prawej
Gwint zewn. [mm]: M16x1,5
Rozwiń więcej danych
463,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
463,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES0424V97FL
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Ciężar [kg]: 2.57
Rozwiń więcej danych
202,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
202,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0424V97FR
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Ciężar [kg]: 2.56
Rozwiń więcej danych
196,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
196,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu z lewej, góra
Gwint zewn. [mm]: 14x1,5
Rozwiń więcej danych
147,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
147,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SID71370
Strona zabudowy: Góra, oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka: 1/8
Rozwiń więcej danych
211,12
zł/szt.
Kraków: pt. 06.06
U ciebie: pt. 06.06
211,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SID71371
Strona zabudowy: Góra, os przednia, z prawej
Zbieżność stożka: 1/8
Rozwiń więcej danych
211,07
zł/szt.
Kraków: pt. 06.06
U ciebie: pt. 06.06
211,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH7205530R
Strona zabudowy: Na dole, os przednia, z prawej
Gwint zewn. [mm]: M16x1,5
Rozwiń więcej danych
394,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
394,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSPS061063
Strona zabudowy: Z lewej, os przednia, na górze
Wymiar stożka [mm]: 16
Rozwiń więcej danych
133,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
133,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR446139
Strona zabudowy: Góra, oś przednia, z lewej
Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny
153,48
zł/szt.
Kraków: pt. 06.06
U ciebie: pt. 06.06
153,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI850042537
Wymagana ilość: 1
Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny
Rozwiń więcej danych
186,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
186,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI850042554
Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przegubem nosnym / prowadzącym, z poduszką gumową
415,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
415,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH7205530L
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia, z lewej
Gwint zewn. [mm]: M16x1,5
Rozwiń więcej danych
377,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
377,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Na dole, os przednia, z prawej
Gwint zewn. [mm]: M16x1,5
Rozwiń więcej danych
354,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
354,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wahacze są elementami, które łączą nadwozie z kołami. Ich funkcją nie jest jedynie podtrzymywanie karoserii – pozwalają także utrzymać koła w odpowiedniej pozycji oraz tłumią nierówności jezdni. Dzięki temu MITSUBISHI PAJERO IV umożliwia wygodne podróżowanie oraz zachowanie pewności prowadzenia. Zużyte wahacze w samochodzie MITSUBISHI PAJERO IV nie tylko obniżają komfort jazdy, ale przyczyniają się także do spadku bezpieczeństwa na drodze.
Zakup nowych podzespołów z tej grupy części może być konieczny również wskutek korozji pojawiającej się na powierzchni wahaczy zamontowanych w pojeździe. Szczególnie narażone na zużycie są gumowe elementy wahaczy obecne w tulejach oraz sworzniach – starzenie się gumy prowadzi do utraty właściwości wahaczy i wymaga szybkiej wymiany podzespołów na nowe.
Charakterystycznym objawem zużycia wahaczy w samochodzie MITSUBISHI PAJERO IV jest stukający bądź skrzypiący hałas, który towarzyszy pracy zawieszenia podczas jazdy na nierównościach oraz w zakrętach. W takiej sytuacji warto możliwie szybko przeprowadzić serwis wahaczy, zanim pojawią się objawy powodujące nieporządane zachowanie samochodu MITSUBISHI PAJERO IV na drodze.
Gdyby nie wahacz, przód samochodu MITSUBISHI PAJERO IV byłby pozbawiony możliwości utrzymywania kierunku jazdy. Przednie wahacze łączą się z kołami skrętnymi. Dlatego, gdy zużywają się sworznie tych wahaczy, pogarsza się pewność prowadzenia. MITSUBISHI PAJERO IV może znosić wówczas na bok i konieczne są nieustanne kontry kierownicą w celu utrzymania obranego kierunku. Ponadto podczas kręcenia kołem kierownicy da się też wyczuć nadmierny luz. W przypadku zaawansowanego uszkodzenia może dojść nawet do oderwania koła od wahacza, co kończy się całkowitą utratą kontroli nad kierunkiem jazdy.
Pomimo iż tylne koła nie odpowiadają za skręcanie, niesprawne wahacze tylnego zawieszenia również obniżają pewność prowadzenia samochodu MITSUBISHI PAJERO IV. Oprócz tego pogorszeniu ulega skuteczność hamowania, a przy ruszaniu da się odczuć szarpanie nadwozia. Wskazane objawy to efekt zniszczenia gumowych silentblocków wahaczy. Gdy tracą one swoje właściwości wskutek zużycia, spada również pewność prowadzenia, co jest szczególnie odczuwalne podczas jazdy z wysoką prędkością. Dodatkowo niesprawne wahacze przyspieszają zużycie innych podzespołów – nie tylko w układzie zawieszenia. Objawem jest m.in. nierównomierne ścieranie bieżnika opon, co znacznie skraca żywotność kompletu ogumienia.