96 produktów
Wybierz auto
04211160500124S
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Materiał: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
207,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
207,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY1160500123S
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Materiał: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
207,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
207,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TC3425
Szerokość [mm]: 45
Wysokość [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
95,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP510346
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 1
Rozwiń więcej danych
73,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY1160350020S
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa
Długość [mm]: 306
Rozwiń więcej danych
160,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
160,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS2256163
Dla numeru oe: 5q0407183e
Strona zabudowy: Z tyłu, na dole, oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
26,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP117082
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach, na dole
Oś: Niezależne zawieszenie kół
Rozwiń więcej danych
104,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach, na dole
Średnica wewnętrzna [mm]: 12.2
Rozwiń więcej danych
85,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS2256143
Dla numeru oe: Part/oe 5q0505323d
Strona zabudowy: Z tyłu, oś tylna, góra
Rozwiń więcej danych
23,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS211602
Ciężar [kg]: 3.55
Wymiar stożka [mm]: 15.4
Rozwiń więcej danych
210,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
210,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS211714
Ciężar [kg]: 1.6
Materiał: Stal
Rozwiń więcej danych
160,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
160,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TEDTED44963
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach, na dole, z przodu
Wymagana ilość: 2
Rozwiń więcej danych
68,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS95091362
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, z przodu
Długość [mm]: 375.3
Rozwiń więcej danych
90,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ55011616701
Strona zabudowy: Oś tylna
Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny
77,25
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
77,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG821120010
Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z poduszką gumową
Rozwiń więcej danych
209,88
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
209,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG821119910
Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z poduszką gumową
Rozwiń więcej danych
209,88
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
209,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSPS062791
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach, na dole
Pręt/rozpórka: Popychacz
74,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSPS062899
Strona zabudowy: Zewnętrzny, tylna oś po obydwu stronach, na dole
Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny
125,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
125,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSPS062976
Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny
Parzyste numery artykułów: S062977
178,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
178,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES2325TTR
Strona zabudowy: Oś tylna góra, poprzeczny (ukośny)
Ciężar [kg]: 0.644
Rozwiń więcej danych
100,68
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
100,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wahacze są elementami, które łączą nadwozie z kołami. Ich funkcją nie jest jedynie podtrzymywanie karoserii – pozwalają także utrzymać koła w odpowiedniej pozycji oraz tłumią nierówności jezdni. Dzięki temu SEAT LEON III umożliwia wygodne podróżowanie oraz zachowanie pewności prowadzenia. Zużyte wahacze w samochodzie SEAT LEON III nie tylko obniżają komfort jazdy, ale przyczyniają się także do spadku bezpieczeństwa na drodze.
Zakup nowych podzespołów z tej grupy części może być konieczny również wskutek korozji pojawiającej się na powierzchni wahaczy zamontowanych w pojeździe. Szczególnie narażone na zużycie są gumowe elementy wahaczy obecne w tulejach oraz sworzniach – starzenie się gumy prowadzi do utraty właściwości wahaczy i wymaga szybkiej wymiany podzespołów na nowe.
Charakterystycznym objawem zużycia wahaczy w samochodzie SEAT LEON III jest stukający bądź skrzypiący hałas, który towarzyszy pracy zawieszenia podczas jazdy na nierównościach oraz w zakrętach. W takiej sytuacji warto możliwie szybko przeprowadzić serwis wahaczy, zanim pojawią się objawy powodujące nieporządane zachowanie samochodu SEAT LEON III na drodze.
Gdyby nie wahacz, przód samochodu SEAT LEON III byłby pozbawiony możliwości utrzymywania kierunku jazdy. Przednie wahacze łączą się z kołami skrętnymi. Dlatego, gdy zużywają się sworznie tych wahaczy, pogarsza się pewność prowadzenia. SEAT LEON III może znosić wówczas na bok i konieczne są nieustanne kontry kierownicą w celu utrzymania obranego kierunku. Ponadto podczas kręcenia kołem kierownicy da się też wyczuć nadmierny luz. W przypadku zaawansowanego uszkodzenia może dojść nawet do oderwania koła od wahacza, co kończy się całkowitą utratą kontroli nad kierunkiem jazdy.
Pomimo iż tylne koła nie odpowiadają za skręcanie, niesprawne wahacze tylnego zawieszenia również obniżają pewność prowadzenia samochodu SEAT LEON III. Oprócz tego pogorszeniu ulega skuteczność hamowania, a przy ruszaniu da się odczuć szarpanie nadwozia. Wskazane objawy to efekt zniszczenia gumowych silentblocków wahaczy. Gdy tracą one swoje właściwości wskutek zużycia, spada również pewność prowadzenia, co jest szczególnie odczuwalne podczas jazdy z wysoką prędkością. Dodatkowo niesprawne wahacze przyspieszają zużycie innych podzespołów – nie tylko w układzie zawieszenia. Objawem jest m.in. nierównomierne ścieranie bieżnika opon, co znacznie skraca żywotność kompletu ogumienia.