Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
57 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Na dole, os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 5.05
Rozwiń więcej danych
227,50
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
227,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 5.05
Rozwiń więcej danych
227,50
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
227,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Materiał: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
230,81
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
230,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny
236,03
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
236,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
286,09
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
286,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
277,43
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
277,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rodzaj wahacza: Wahacz wzdłużny
120,92
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
120,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Ciężar [kg]: 3.985
Rozwiń więcej danych
200,42
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
200,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny
108,78
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
108,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole, os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 5.01
Rozwiń więcej danych
338,75
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
338,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach, na dole, z przodu
Rodzaj wahacza: Wahacz wzdłużny
Rozwiń więcej danych
137,98
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
137,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu, tylna oś po obydwu stronach, góra
Materiał: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
132,18
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
132,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach, na dole, z przodu
Materiał: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
101,74
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
101,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach, na dole, z przodu
Zbieżność stożka: 1/6
Rozwiń więcej danych
125,68
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
125,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole, os przednia, z prawej
Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny
Rozwiń więcej danych
257,76
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
257,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Oś tylna dół
Długość całkowita [mm]: 335
Rozwiń więcej danych
148,81
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
148,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, na dole, z przodu
Ciężar [kg]: 1.016
Rozwiń więcej danych
158,47
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
158,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z tulejką
Rozwiń więcej danych
207,62
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
207,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach, na dole, z przodu
Wymiar stożka [mm]: 15.5
Rozwiń więcej danych
69,55
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
69,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole, os przednia, z prawej
Średnica wewnętrzna [mm]: 16
Rozwiń więcej danych
226,34
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
226,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wahacze są elementami, które łączą nadwozie z kołami. Ich funkcją nie jest jedynie podtrzymywanie karoserii – pozwalają także utrzymać koła w odpowiedniej pozycji oraz tłumią nierówności jezdni. Dzięki temu TOYOTA AVENSIS III umożliwia wygodne podróżowanie oraz zachowanie pewności prowadzenia. Zużyte wahacze w samochodzie TOYOTA AVENSIS III nie tylko obniżają komfort jazdy, ale przyczyniają się także do spadku bezpieczeństwa na drodze.
Zakup nowych podzespołów z tej grupy części może być konieczny również wskutek korozji pojawiającej się na powierzchni wahaczy zamontowanych w pojeździe. Szczególnie narażone na zużycie są gumowe elementy wahaczy obecne w tulejach oraz sworzniach – starzenie się gumy prowadzi do utraty właściwości wahaczy i wymaga szybkiej wymiany podzespołów na nowe.
Charakterystycznym objawem zużycia wahaczy w samochodzie TOYOTA AVENSIS III jest stukający bądź skrzypiący hałas, który towarzyszy pracy zawieszenia podczas jazdy na nierównościach oraz w zakrętach. W takiej sytuacji warto możliwie szybko przeprowadzić serwis wahaczy, zanim pojawią się objawy powodujące nieporządane zachowanie samochodu TOYOTA AVENSIS III na drodze.
Gdyby nie wahacz, przód samochodu TOYOTA AVENSIS III byłby pozbawiony możliwości utrzymywania kierunku jazdy. Przednie wahacze łączą się z kołami skrętnymi. Dlatego, gdy zużywają się sworznie tych wahaczy, pogarsza się pewność prowadzenia. TOYOTA AVENSIS III może znosić wówczas na bok i konieczne są nieustanne kontry kierownicą w celu utrzymania obranego kierunku. Ponadto podczas kręcenia kołem kierownicy da się też wyczuć nadmierny luz. W przypadku zaawansowanego uszkodzenia może dojść nawet do oderwania koła od wahacza, co kończy się całkowitą utratą kontroli nad kierunkiem jazdy.
Pomimo iż tylne koła nie odpowiadają za skręcanie, niesprawne wahacze tylnego zawieszenia również obniżają pewność prowadzenia samochodu TOYOTA AVENSIS III. Oprócz tego pogorszeniu ulega skuteczność hamowania, a przy ruszaniu da się odczuć szarpanie nadwozia. Wskazane objawy to efekt zniszczenia gumowych silentblocków wahaczy. Gdy tracą one swoje właściwości wskutek zużycia, spada również pewność prowadzenia, co jest szczególnie odczuwalne podczas jazdy z wysoką prędkością. Dodatkowo niesprawne wahacze przyspieszają zużycie innych podzespołów – nie tylko w układzie zawieszenia. Objawem jest m.in. nierównomierne ścieranie bieżnika opon, co znacznie skraca żywotność kompletu ogumienia.