Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Bęben hamulcowy TRW DB4308

Indeks: DB4308
  • Bęben hamulcowy TRW DB4308
  • Bęben hamulcowy TRW DB4308
  • Bęben hamulcowy TRW DB4308
  • Bęben hamulcowy TRW DB4308
  • Bęben hamulcowy TRW DB4308
212,48 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 26 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429DB4308
EAN:
3322937363520
średnica bębna hamulcowego
203
Wys. całk. bębna ham. [mm]
66
Wewnętrza wysokość bębna hamulcowego [mm]
43
średnica otworu [mm]
108
śr. zewn. bębna ham. [mm]
223
Rozmiar gwintu 1
12,5
średnica otworu centrującego [mm]
47.5
Ilość otworów
4
Maksymalna wielkość poslizgu bębna [mm]
204.3

Bęben hamulcowy TRW DB4308 - opis produktu:

Bęben hamulcowy TRW DB4308 to element układu hamulcowego odpowiadający nie tylko za efektywne zatrzymywanie samochodu. Hamulce bębnowe dbają również o stabilizację pojazdu w trakcie hamowania. Zużycie bębnów może sygnalizować zatem zarzucanie tylnej części pojazdu w trakcie hamowania. Hamulce bębnowe to rozwiązanie stosowane przede wszystkim w starszych modelach samochodów, głównie na tylnej osi. Można jednak spotkać je również w nowszych pojazdach – występują w niektórych małych modelach miejskich.

Bęben hamulcowy TRW DB4308 to artykuł z numerem 0429DB4308. Numer EAN przypisany do produktu to 3322937363520. Średnica otworu centrującego to 47.5 milimetrów. Bęben ma średnicę zewnętrzną 223 milimetrów. Średnica wewnętrzna artykułu ma 203 milimetrów. 

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.