Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC1813

Indeks: GCC1813
  • Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC1813
  • Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC1813
  • Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC1813

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GCC1813
EAN:
3322937259649
Długość [mm]
727
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta

Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC1813 - opis produktu:

Linka sprzęgła łączy dźwignię, umiejscowioną przy pedale sprzęgła, z tzw. łapą sprzęgła, pozwalając kierowcy na sterowanie tarczą sprzęgła. Dzięki temu naciśnięcie na pedał sprzęgła umożliwia wysprzęglenie skrzyni biegów i zmianę przełożenia. Dla właściwego przebiegu tego procesu konieczny jest odpowiedni naciąg linki. Z czasem linka może ulec rozciągnięciu, a nawet urwaniu, przez co zmiana biegów staje się utrudniona lub w skrajnym przypadku niemożliwa. Objawy zużycia cięgna sterowania sprzęgłem to opóźnione łapanie sprzęgła oraz jego skokowe działanie. Wystąpić może również ślizganie się sprzęgła w trakcie mocniejszego naciśnięcia na pedał  gazu. Aby ustrzec się przed całkowitym unieruchomieniem pojazdu, należy przeprowadzić wymianę linki sprzęgła niezwłocznie po wystąpieniu pierwszych objawów zużycia.

Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC1813 to artykuł z numerem 0429GCC1813. Kod EAN przypisany do tego modeli linki to 3322937259649. Długość elementu wynosi 727 mm.

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczają się do klasy premium.