Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC4033

Indeks: GCC4033
  • Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC4033
  • Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC4033

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GCC4033
EAN:
3322938226480
Długość [mm]
722
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
NISSAN

Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC4033 - opis produktu:

Linka sprzęgła łączy dźwignię, zlokalizowaną przy pedale sprzęgła, z tzw. łapą sprzęgła, pozwalając kierowcy na kontrolowanie tarczy sprzęgła. Dzięki temu wciśnięcie pedału sprzęgła umożliwia wysprzęglenie skrzyni biegów i zmianę przełożenia. Dla prawidłowego przebiegu tego procesu konieczny jest odpowiedni naciąg linki. Z czasem linka może ulec rozciągnięciu, a nawet zerwaniu, przez co zmiana biegów staje się utrudniona lub w skrajnym przypadku niewykonalna. Objawy zużycia cięgna sterowania sprzęgłem to opóźnione łapanie sprzęgła oraz jego skokowa praca. Pojawić się może także ślizganie się sprzęgła w trakcie mocniejszego naciśnięcia na pedał  gazu. Aby ochronić się przed całkowitym unieruchomieniem samochodu, należy dokonać wymiany linki sprzęgła niezwłocznie po zauważeniu pierwszych objawów zużycia.

Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC4033 to artykuł z numerem 0429GCC4033. Kod EAN przypisany do tego modeli linki to 3322938226480. Długość elementu wynosi 722 mm.

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.