Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC531

Indeks: GCC531
  • Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC531
  • Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC531
  • Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC531
79,57 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 14 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GCC531
EAN:
3322938185671
Długość 1/Długość 2 [mm]
840/810
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta

Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC531 - opis produktu:

Linka sprzęgła łączy dźwignię, umiejscowioną przy pedale sprzęgła, z tzw. łapą sprzęgła, pozwalając kierowcy na sterowanie tarczą sprzęgła. Dzięki temu naciśnięcie na pedał sprzęgła umożliwia wysprzęglenie skrzyni biegów i zmianę przełożenia. Dla prawidłowego przebiegu tego procesu konieczny jest odpowiedni naciąg linki. Z czasem linka może ulec rozciągnięciu, a nawet zerwaniu, przez co zmiana biegów staje się utrudniona lub w skrajnym przypadku niewykonalna. Objawy zużycia cięgna sterowania sprzęgłem to opóźnione łapanie sprzęgła oraz jego skokowa praca. Pojawić się może także ślizganie się sprzęgła w trakcie mocniejszego wciśnięcia pedału  gazu. Aby ustrzec się przed całkowitym unieruchomieniem pojazdu, należy przeprowadzić wymianę linki sprzęgła niezwłocznie po zauważeniu pierwszych objawów zużycia.

Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC531 to artykuł z numerem 0429GCC531. Kod EAN przypisany do tego modeli linki to 3322938185671. Długość elementu wynosi 840/810 mm.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczają się do klasy premium.