🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Cylinderek SAMKO C30011

Indeks: C30011
  • Cylinderek SAMKO C30011
  • Cylinderek SAMKO C30011
39,76 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 2 lipca
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAMC30011
EAN:
8032532010426
otwór o śr [mm]
20.64
System hamulcowy
Bendix
Wymiar gwintu
10 x 1
Rozstaw śrub mocujących
36
Materiał
Żeliwo

Cylinderek SAMKO C30011 - opis produktu:

Cylinderek to podzespół hamulców bębnowych, który pośredniczy w nacisku szczęk hamulcowych na wnętrze bębnów hamulcowych. Wciśnięcie pedału hamulca zwiększa ciśnienie płynu w układzie, co wprawia w ruch powierzchnie cylinderka. Ruch przekazywany jest na szczęki, które zostają dociśnięte do wnętrza bębna, co wywołuje spadek prędkości obrotowej kół, a w konsekwencji prowadzi do zatrzymania pojazdu. Cylinderek może ulec awarii poprzez kontakt z osadem i rdzą, przez co zablokuje się w pozycji wysuniętej, powodując ciągły nacisk szczęk na bębny, co odczuwalnie utrudni poruszanie się. Zjawisku towarzyszy charakterystyczny odgłos szurania. Uszkodzony cylinderek może być również źródłem wycieku płynu hamulcowego.

Cylinderek SAMKO C30011 to artykuł z numerem SAMC30011. Do produktu przypisano kod EAN 8032532010426. Do wytworzenia elementu wykorzystano Żeliwo.

Opis producenta:
Marka SAMKO została utworzona w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w produkcji elementów zamiennych układu hamulcowego. W swojej 30-letniej historii firma rozwinęła zakład produkcyjny do ponad 200 maszyn, co umożliwiło ekspansję na cały świat. Aktualnie SAMKO dostarcza swoje wyroby do ponad 76 krajów, nieustannie poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest poprawa jakości produktów oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań.