Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Czujnik parkowania TRISCAN 8815 23109

Indeks: 8815 23109
  • Czujnik parkowania TRISCAN 8815 23109
  • Czujnik parkowania TRISCAN 8815 23109
  • Czujnik parkowania TRISCAN 8815 23109
  • Czujnik parkowania TRISCAN 8815 23109
84,05 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 22 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
TRI881523109
EAN:
5710476320063
Cecha chemiczna
lakierowalny
średnica [mm]
23.01
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
bez uszczelnień

Czujnik parkowania TRISCAN 8815 23109 - opis produktu:

Czujniki parkowania w znacznie ułatwiają korzystanie z samochodu, zwłaszcza w warunkach miejskich. Ich funkcja to ostrzeganie kierowcy przed przeszkodami, które mogą znajdować się poza zasięgiem wzroku. Ich obecność poprawia wygodę manewrowania w ciasnych uliczkach oraz na parkingach. Sygnały dźwiękowe generowane dzięki obecności czujników informują kierowcę o pobliskich przeszkodach, które mogą uszkodzić zderzaki pojazdu. To szczególnie przydatne rozwiązanie w samochodach o dużym nadwoziu. W trakcie eksploatacji może dojść do uszkodzenia czujników parkowania. Mogą wówczas wystąpić takie objawy jak brak reakcji czujnika na przeszkodę, pojawienie się sygnałów dźwiękowych pomimo braku przeszkody czy też ograniczenie pola widzenia czujników.

Czujnik parkowania TRISCAN 8815 23109 to artykuł o numerze TRI881523109. Produkt opisuje kod EAN 5710476320063. 

Opis producenta:

TRISCAN to duńska firma o ugruntowanej pozycji na rynkach skandynawskich, która znacznie zwiększa swoją sprzedaż w całej Europie. Rozwija ona produkcję, koncepcje, marketing oraz dystrybucję dla warsztatów samochodowych. Wizja firmy opiera się na aktywnej współpracy i zrozumieniu potrzeb klientów. Stale dopasowuje usługi i produkty do aktualnych wymogów i oczekiwań rynków. Eksportuje do 35 krajów europejskich, wysyłając towary z trzech głównych centrów dystrybucyjnych.