Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Czujnik położenia wału TRISCAN 8855 10140

Indeks: 8855 10140
  • Czujnik położenia wału TRISCAN 8855 10140
  • Czujnik położenia wału TRISCAN 8855 10140
125,04 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 14 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
TRI885510140
EAN:
5710476281333
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta

Czujnik położenia wału TRISCAN 8855 10140 - opis produktu:

Czujnik położenia wału TRISCAN 8855 10140 odczytuje prędkość obrotową oraz położenie wału. Te dane przekazywane są do jednostki sterującej pracą układu zapłonowego. Dzięki temu komputer może precyzyjnie wybrać odpowiedni moment wtrysku paliwa oraz kąt wyprzedzenia zapłonu. Najczęstszym źródłem awarii czujnika położenia wału są zwarcia wewnętrzne i uszkodzenia przewodów. W takiej sytuacji silnik przełącza się w awaryjny tryb pracy. Na zegarach zapala się wówczas kontrolka „check engine”. Objawami awarii będzie nierówna praca silnika oraz gaśnięcie jednostki po nagrzaniu się. Wystąpią również problemy z odpaleniem samochodu. Komputer pozbawiony informacji z czujnika reaguje według zapisanego planu, czego rezultatem jest wzrost spalania i spadek mocy. Uszkodzenie czujnika położenia wału prowadzi do braku dopływu paliwa i całkowitego unieruchomienia pojazdu.

Czujnik położenia wału TRISCAN 8855 10140 jest przypisany do numeru TRI885510140. Produkt opisuje kod EAN 5710476281333.   

Opis producenta:

TRISCAN to duńska firma o ugruntowanej pozycji na rynkach skandynawskich, która znacznie zwiększa swoją sprzedaż w całej Europie. Rozwija ona produkcję, koncepcje, marketing oraz dystrybucję dla warsztatów samochodowych. Wizja firmy opiera się na aktywnej współpracy i zrozumieniu potrzeb klientów. Stale dopasowuje usługi i produkty do aktualnych wymogów i oczekiwań rynków. Eksportuje do 35 krajów europejskich, wysyłając towary z trzech głównych centrów dystrybucyjnych.