Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Filtr oleju JAPKO 1ECO149

Indeks: 1ECO149
  • Filtr oleju JAPKO 1ECO149
  • Filtr oleju JAPKO 1ECO149

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
JAV1ECO149
EAN:
8052553264004
średnica zewnętrzna [mm]
71.5
Wysokość [mm]
87
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
INFINITI
MERCEDES-BENZ

Filtr oleju JAPKO 1ECO149 - opis produktu:

Filtr oleju oczyszcza środek smarujący silnik z zanieczyszczeń, które pojawiają się w nim podczas użytkowania samochodu. Dzięki temu warunki pracy są dla silnika bardziej komfortowe, spada również zużycie oraz ryzyko awarii jednostki. Zanieczyszczenia gromadzące się w filtrze z czasem zmniejszają jego przepustowość i zaczynają utrudniać przepływ oleju w układzie. Zapchany filtr oleju prowadzi do spadku wydajności jednostki i większego spalania. Jazda samochodem ze zużytym filtrem paliwa może skończyć się przegrzaniem silnika i awarią uszczelki pod głowicą, a nawet całkowitym zatarciem jednostki napędowej. Filtr olejowy należy wymieniać przy każdym serwisie olejowym. W przeciwnym wypadku nowy olej wypłucze część zanieczyszczeń zatrzymanych w starym filtrze. Zanieczyszczenia ponownie wprowadzone do obiegu natychmiastowo obniżają skuteczność świeżo wlanego oleju, znacząco zmniejszając ochronę silnika.

Filtr oleju JAPKO 1ECO149 jest artykułem o numerze JAV1ECO149. Przypisano do niego kod EAN 8052553264004. Wysokość filtra wynosi 87 mm. Średnica zewnętrzna produktu to 71.5 mm.

Opis producenta:

Oferuje części zamienne i akcesoria dla pojazdów azjatyckich, skupiając się na jakości i dostępności