Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TEXTAR 2185701 Klocki hamulcowe

Indeks: 2185701
  • Klocki hamulcowe TEXTAR 2185701
  • Klocki hamulcowe TEXTAR 2185701
  • Klocki hamulcowe TEXTAR 2185701
85,52 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 26 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
03632185701
EAN:
4019722295690
Długość opakowania [cm]
9.5
Szerokość opakowania [cm]
8.2
Styk ostrzegawczy o zużyciu
bez styku zużycia
Grubość [mm]
17
Numer WVA
21857
System hamulcowy
Teves
Techniczny numer informacyjny
21857 170 0 5
Wysokość opakowania [cm]
7.3
Wysokość [mm]
60.6
Szerokość [mm]
72.1

TEXTAR 2185701 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na tarczę hamulcową z obydwu jej stron. Wytwarza się wówczas tarcie, w którego efekcie pojazd obniża prędkość i zwalnia. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się w trakcie hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 17 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm.  Produkt jest kompatybilny z systemem hamulcowym opracowanym przez firmę Teves.

Opis producenta:
TEXTAR od ponad 100 lat wytwarza materiały cierne najwyższej jakości. Marka jest częścią Grupy TMD Friction, założonej w 1913 r. jako spółka handlowa. Dzisiaj około 70% samochodów użytkowych z hamulcami bębnowymi i 50% z hamulcami tarczowymi zjeżdża z linii produkcyjnej z zamontowanymi elementami ciernymi z logo TEXTAR. Producent angażuje się w wytwarzanie klocków hamulcowych, które będą emitowały jeszcze mniej pyłu i hałasu, o mniejszej wadze, dzięki czemu pozwolą obniżyć spalanie.