Powiadom mnie o dostępności

Twój produkt
jest już w koszyku

Kontynuuj zakupy
Przejdź do kasy
Do darmowej dostawy na terenie Polski brakuje Ci jeszcze:

Klocki hamulcowe TEXTAR 2421501

Klocki hamulcowe TEXTAR 2421501
Wybierz samochód - sprawdź, czy pasuje:
Wybierz markę
Wybierz model
Wybierz silnik
Darmowa dostawa
Dostępny, Zamów w ciągu 12h 37min aby
otrzymać na wtorek, 24 maja!
111,45 zł

Dostępność

Ostatnie sztuki
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub zamów telefonicznie: 12 268 31 51

Opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich zadaniem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej z obydwu jej stron. Wytwarza się wówczas tarcie, w którego efekcie samochód wytrąca prędkość i się zatrzymuje. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się w trakcie hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 16 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm.  Produkt współpracuje z systemem hamulcowym opracowanym przez firmę Sumitomo.

Parametry techniczne:

Numer artykułu: 03632421501
EAN: 4019722275814
Długość opakowania [cm] 12.5
Szerokość opakowania [cm] 8.1
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Grubość [mm] 16
Numer artykułu zalecanego dodatku 82505300
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 1
Numer WVA 24215
System hamulcowy Sumitomo
Techniczny numer informacyjny 24215 160 0 5
Wysokość opakowania [cm] 8
Wysokość [mm] 41
Szerokość [mm] 110.5

Opis producenta:

TEXTAR od ponad 100 lat wytwarza materiały cierne najwyższej jakości. Marka należy do Grupy TMD Friction, powołanej do życia w 1913 r. jako spółka handlowa. Dzisiaj około 70% samochodów użytkowych z hamulcami bębnowymi i 50% z hamulcami tarczowymi opuszcza linię produkcyjną z zamontowanymi elementami ciernymi z logo TEXTAR. Producent angażuje się w wytwarzanie klocków hamulcowych, które będą emitowały jeszcze mniej pyłu i hałasu, o niższej masie, dzięki czemu pozwolą obniżyć spalanie.