🔥 -7% na klocki i tarcze hamulcowe! Kod: HAMULCE7

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1153 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1153
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1153
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1153
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1153
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1153
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1153
127,67 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 23 kwietnia
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1153
EAN:
3322936411536
Długość [mm]
177
Styk ostrzegawczy o zużyciu
nie przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
17.2
Oznaczenie kontrolne
E9 90R 01705/002
Wysokość [mm]
54.9
Ograniczenia producenta
KELSEY HAYES
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
JEEP
JEEP (BJC)
KIA
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (38477) ACDELCO (AC664681D) APEC (PAD852) ASHIKA (5000057) ASHIKA (50K0003P) ATE (13046058972) BENDIX (571519B) BENDIX (DB1311) BLUEPRINT (ADG04229) BORG BECK (BBP1794) BOSCH (0 986 424 284) BOSCH (0 986 AB1 263) BOSCH (0 986 AB2 908) BOSCH (0 986 AB3 928) BOSCH (0 986 TB2 254) BOSCH (0 986 TB2 255) BOSCH (986424284) BOSCH (F 03B 150 232) BRAKE ENG (PA1322) BREMBO (P37004) CHRYS (0000K04713175) CHRYS (0000K04778058) CHRYS (0000K04883344) CHRYS (00K04883344AB) CHRYS (R4713175) CHRYS (R4778058) DELPHI (LP1615) FEBI (116197) FERODO (FDB1267) FERODO (FDB929) FERODO (FSL1267) FERODO (FSL929) FRITECH, TRUSTING (2271) FTE (BL1428U1) FTE (BL1431U2) GIRLING (6111535) HBJAKOPART, NIPPARTS (J3600307) HELLA (8DB 355 008-231) ICER (140968) ICER (141397) JAPANPAR (PA057AF) JAPANPAR (PAK03P) JEEP (4713175) JEEP (4778058AB) JEEP (4778058AC) JEEP (4883344) JEEP (4883344AB) JEEP (4883344AC) JEEP (4883344AD) JEEP (5252531) JEEP (83504371) JURID (571519J) KAWE (85052) KBP (BP4017) KIA (0K5533323Z) KIA (0K5533323ZA) KIA (0K5533323ZB) KIA (K5533323ZB) LPR (05P459) MAG (363702160588) MAPCO (6692) METELLI (2202180) METELLI (2202181) MEYLE (025 218 2217) MGA (250) MGA (346) MIN (MDB1523) MIN (MDB1769) MIN (MDB1774) NK, SBS (229310) OPTIMAL (9914) PAGID (T1132) PEX (7376) QH BENELUX (2823) QUINTON HA (BLF891) QUINTON HA (BP891) REMSA (46700) REMSA (046700) REMSA (46720) REMSA (046720) RENAU (83 05 252 531) ROULUNDS (664681) RUV (D4777507A) SCT (SP181) SPIDAN (31847) SPIDAN (32795) TEXTAR (2182202) TEXTAR (2182205) TEXTAR (2182217205) TRISCAN (811080525) TRISCAN (811080526) VALEO (301491) VALEO (597189) VALEO (598491) VALEO (604035) VALEO (606490) WAGNER (WBP21822B) WOKING (P567300) ZIMMERMANN (218221801) ZIMMERMANN (218231801)
Zobacz wszystkie (100)

TRW GDB1153 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich zadaniem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej po obu jej stronach. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w wyniku którego pojazd wytrąca prędkość i zwalnia. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się w trakcie hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 17.2 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczają się do klasy premium.