Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1182 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1182
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1182
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1182
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1182
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1182
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1182
76,69 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: jutro
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1182
EAN:
3322936411826
Długość [mm]
116.2
Styk ostrzegawczy o zużyciu
nie przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
15.2
Oznaczenie kontrolne
E9 90R 01120/274
Wysokość [mm]
44
Ograniczenia producenta
SUMITOMO
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
BAW
FAW (JILIN)
LEXUS
TOYOTA
TOYOTA (FAW)
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (36875) ACDELCO (AC644981D) APEC (PAD822) ASHIKA (5102210) ATE (13046057442) BAW (HQZDP) BENDIX (572245B) BENDIX (572528B) BLUEPRINT (ADT34280) BORG BECK (BBP1514) BOSCH (0 986 424 313) BOSCH (0 986 424 640) BOSCH (0 986 505 905) BOSCH (0 986 AB2 028) BOSCH (0 986 AB2 074) BOSCH (0 986 AB3 840) BOSCH (0 986 AB4 150) BOSCH (986424313) BOSCH (F 03B 150 032) BOSCH (F 03B 150 055) BRAKE ENG (PA1081) BREMBO (P83024) DELPHI (LP963) E.T.F. (120597) FEBI (16732) FERODO (FDB1021) FERODO (FDB1021-D) FERODO (FSL1021) FERODO (TAR1021) FIRST LINE (FBP3133) FRITECH, TRUSTING (4470) FTE (BL1500A1) GIRLING (6111829) HBJAKOPART, NIPPARTS (J3602036) HBJAKOPART, NIPPARTS (J3612010) HELLA (8DB 355 016-831) ICER (141027) JAPANPAR (PP210AF) JURID (572245J) JURID (572528J) KAWE (81045) KAWE (81384) KBP (BP9000) KBP (BP9053) LEMFO (26311) LEMFO (26317) LEXUS, TOYOT (04466-60080) LEXUS, TOYOT (04466-60090) MAG (363702160613) MAG (363702160762) METELLI (2204320) MEYLE (025 219 4715/PD) MEYLE (025 219 4715/W) MGA (471) MIN (MDB1696) MK K (D2090) NECTO (FD6698A) NECTO (FD6698N) NK, SBS (224538) OPTIMAL (9809) PAGID (T3064) PEX (7396) PEX (7701) QH BENELUX (2863) QH BENELUX (7278) QH BENELUX (7459) QUINTON HA (BLF757) QUINTON HA (BP757) RAMEDER (T0610013) REMSA (41300) REMSA (041300) REMSA (41304) REMSA (041304) REMSA (041310) REMSA (41310) ROULUNDS (644981) RUV (D60674870) SCT (SP279) SPIDAN (32037) SWAG (81916732) TEXTAR (2085201) TEXTAR (2194701) TEXTAR (2194703) TEXTAR (2194715004) TOYOT (04465-60010) TOYOT (04466-60010) TOYOT (04466-60040) TOYOT (04466-60050) TOYOT (04466-60060) TOYOT (04466-YZZC8) TOYOT (04492-60010) TOYOT (04492-60020) TOYOTA FAW (0446660090) TRISCAN (811013032) TRISCAN (811013097) VALEO (598777) VALEO (606495) WAGNER (WBP21947A) WOKING (P513300) WOKING (P513304) ZIMMERMANN (219471551)
Zobacz wszystkie (101)

TRW GDB1182 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich zadaniem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej z obydwu jej stron. Wytwarza się wówczas tarcie, w którego efekcie pojazd obniża prędkość i zwalnia. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się podczas hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 15.2 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.