🔥 -5% na części układu zawieszenia! Kod: WAHACZE5

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1205 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1205
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1205
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1205
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1205
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1205
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1205
124,58 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 29 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1205
EAN:
3322937111572
Długość 2 [mm]
151.5
Długość 1 [mm]
150.1
Styk ostrzegawczy o zużyciu
przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
19.5
Wysokość 1 [mm]
66.3
Wysokość 2 [mm]
60
Oznaczenie kontrolne
E1 90R 01024/163
Ograniczenia producenta
ATE
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
MERCEDES-BENZ
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (36903) A.B.S. (36903OE) ACDELCO (AC637781D) APEC (PAD886) ATE (13046070862) ATE (13046370862) ATE (13047070862) BENDIX (571877B) BORG BECK (BBP1454) BOSCH (0 986 424 234) BOSCH (0 986 494 002) BOSCH (0 986 AB4 730) BOSCH (0 986 TB2 033) BOSCH (0 986 TB3 148) BOSCH (986424234) BOSCH (F 03B 150 271) BRAKE ENG (PA1105) BREMBO (P50023) DELPHI (LP1008) DELPHI (LP1588) E.T.F. (120694) FEBI (16027) FERODO (FDB1049) FERODO (FDS1049) FERODO (FQT1049) FERODO (FSL1049) FERODO (TAR1049) FIRST LINE (FBP3071) FTE (BL1368A2) GALFER (B1G10203982) GIRLING (6112052) HELLA (8DB 355 007-831) HERZOG GER (886903) ICER (181115) JPG (880044200220) JURID (571877J) JURID (571877JAS) KAWE (81147) LEMFO (20539 04) MAG (363702160398) MAPCO (6514) MERCE (002 420 44 20) MERCE (002 420 96 20) MERCE (004 420 02 20) MERCE (004420022041) MERCE (005 420 47 20) MERCE (A 002 420 44 20) MERCE (A 002 420 96 20) MERCE (A 004 420 02 20) MERCE (A 005 420 47 20) MERCE (A004420022041) METELLI (2202190) METZGER, REMSA (058600) MEYLE (025 216 6419) MEYLE (025 216 6419/PD) MGA (388) MIN (MDB1736) NECTO (FD6749A) NECTO (FD6749N) NK, SBS (223330) OPTIMAL (10063) PAGID (T1091) PAGID (T1091ECO) PAGID (T1091EP) PEX (7424) PEX (7424S) QH BENELUX (2994) QUINTON HA (BLF919) QUINTON HA (BP919) RAMEDER (T0600092) RAMEDER (T0610024) RAMEDER (T0610768) REMSA (58600) REMSA (58610) REMSA (058610) ROULUNDS (637781) RUV (D71075830) SCT (SP226) SPIDAN (32213) SWAG (10916027) TEXTAR (2166404) TEXTAR (2166481) TEXTAR (2166491) TEXTAR (2166419805) TOPRAN (400518) TRISCAN (811023013) TRISCAN (811023057) TTC (0235119) VAICO (V308121) VAICO (V3081211) VALEO (301357) VALEO (597214) VALEO (598357) WAGNER (WBP21664A) WOKING (P486300) WOKING (P486310) ZIMMERMANN (216641951) ZIMMERMANN (216641952)
Zobacz wszystkie (98)

TRW GDB1205 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na tarczę hamulcową z obydwu jej stron. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w wyniku którego samochód traci prędkość i się zatrzymuje. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się podczas hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 19.5 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczają się do klasy premium.