🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1205DTE Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1205DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1205DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1205DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1205DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1205DTE
158,15 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 1 lipca
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1205DTE
EAN:
3322938207649
Długość 2 [mm]
151.5
Długość 1 [mm]
150.1
Styk ostrzegawczy o zużyciu
przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
19.5
Wysokość 1 [mm]
66.3
Wysokość 2 [mm]
60
Oznaczenie kontrolne
E9 90R-02A1062/1192
System hamulcowy
  • Okładziny hamulcowe o zredukowanym pyleniu,
  • również dla nawiercanych tarcz hamulcowych
Ograniczenia producenta
ATE
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
MERCEDES-BENZ
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (36903) A.B.S. (36903OE) ACDELCO (AC637781D) APEC (PAD886) ATE (13046070862) ATE (13046370862) ATE (13047070862) BENDIX (571877B) BORG BECK (BBP1454) BOSCH (0 986 424 234) BOSCH (0 986 494 002) BOSCH (0 986 AB4 730) BOSCH (0 986 TB2 033) BOSCH (0 986 TB3 148) BOSCH (986424234) BOSCH (F 03B 150 271) BRAKE ENG (PA1105) BREMBO (P50023) DELPHI (LP1008) DELPHI (LP1588) E.T.F. (120694) FEBI (16027) FERODO (FDB1049) FERODO (FDS1049) FERODO (FQT1049) FERODO (FSL1049) FERODO (TAR1049) FIRST LINE (FBP3071) FTE (BL1368A2) GALFER (B1G10203982) GIRLING (6112052) HELLA (8DB 355 007-831) HERZOG GER (886903) ICER (181115) JPG (880044200220) JURID (571877J) JURID (571877JAS) KAWE (81147) LEMFO (20539 04) MAG (363702160398) MAPCO (6514) MERCE (002 420 44 20) MERCE (002 420 96 20) MERCE (004 420 02 20) MERCE (005 420 47 20) MERCE (A 002 420 44 20) MERCE (A 002 420 96 20) MERCE (A 004 420 02 20) MERCE (A 005 420 47 20) METELLI (2202190) METZGER, REMSA (058600) MEYLE (025 216 6419) MEYLE (025 216 6419/PD) MGA (388) MIN (MDB1736) NECTO (FD6749A) NECTO (FD6749N) NK, SBS (223330) OPTIMAL (10063) PAGID (T1091) PAGID (T1091ECO) PAGID (T1091EP) PEX (7424) PEX (7424S) QH BENELUX (2994) QUINTON HA (BLF919) QUINTON HA (BP919) RAMEDER (T0600092) RAMEDER (T0610024) RAMEDER (T0610768) REMSA (58600) REMSA (58610) REMSA (058610) ROULUNDS (637781) RUV (D71075830) SCT (SP226) SPIDAN (32213) SWAG (10916027) TEXTAR (2166404) TEXTAR (2166481) TEXTAR (2166491) TEXTAR (2166419805) TOPRAN (400518) TRISCAN (811023013) TRISCAN (811023057) TTC (0235119) VAICO (V308121) VAICO (V3081211) VALEO (301357) VALEO (597214) VALEO (598357) WAGNER (WBP21664A) WOKING (P486300) WOKING (P486310) ZIMMERMANN (216641951) ZIMMERMANN (216641952)
Zobacz wszystkie (96)

TRW GDB1205DTE Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej po obu jej stronach. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w wyniku którego samochód wytrąca prędkość i zwalnia. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się w trakcie hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 19.5 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm.  Produkt współpracuje z systemem hamulcowym zaprojektowanym przez firmę Okładziny hamulcowe o zredukowanym pyleniu.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczane są do klasy premium.