🔥 -5% na części układu zawieszenia! Kod: WAHACZE5

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1290 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1290
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1290
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1290
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1290
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1290
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1290
88,77 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 28 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1290
EAN:
3322937181667
Długość [mm]
156.4
Styk ostrzegawczy o zużyciu
ze stykiem zużycia
Grubość [mm]
17.6
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]
1
Długość złącza ostrzegawczego [mm]
200
Oznaczenie kontrolne
E1 90R 01024/110
Wysokość [mm]
52.5
Ograniczenia producenta
ATE
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
FIAT
LANCIA
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (36893) A.B.S. (36893OE) ACDELCO (AC635081D) ALFA, FIAT, LANCIA (9947124) ALFA, FIAT, LANCIA (0000009951067) ALFA, FIAT, LANCIA (0000009951243) ALFA, FIAT, LANCIA (71753042) ALFA, FIAT, LANCIA (77362186) APEC (PAD938) ATE (13046070652) ATE (13046071312) BENDIX (571883B) BENDIX (571883X) BORG BECK (BBP1452) BOSCH (0 986 424 362) BOSCH (0 986 424 593) BOSCH (0 986 TB2 282) BOSCH (986424362) BRAKE ENG (PA1111) BREMBO (P23070) DELPHI (LP1006) DELPHI (LP1413) DELPHI (LP1586) DITAS (DFB1132) E.T.F. (120667) FEBI (16091) FERODO (FDB1056) FERODO (FDB1056B) FERODO (FDS1056) FERODO (FQT1056) FERODO (FSL1056) FERODO (TAR1056) FIAT, LANCIA (9947630) FIAT (0000009948222) FIAT, LANCIA (9949048) FIAT (71753041) FIAT (71770952) FIAT (71772523) FIAT (77362090) FIAT (77362316) FIRST LINE (FBP3002) FIRST LINE (FBP3069) FTE (BL1405A2) GALFER (B1G10203422) GIRLING (6112902) HELLA (8DB 355 007-901) HERZOG GER (886893) ICER (181124) ICER (181243) JURID (571883D) JURID (571883J) KAWE (81149) LANCIA (0000009947124) LEMFO (26257) LPR (05P646) MAG (363702160342) MAG (363802160342) MAPCO (6405) METELLI (2200820) METZGER, REMSA (058711) METZGER (058712) METZGER (058722) MEYLE (025 219 2717/W) MGA (353) MIN (MDB1734) MIN (MDB1829) NECTO (FD6655A) NECTO (FD6655N) OPTIMAL (10139) OPTIMAL (10230) OPTIMAL (10393) PAGID (T1095) PAGID (T1140) PEX (7433) PEX (7433S) QH BENELUX (2996) QH BENELUX (7042) QUINTON HA (BLF861) QUINTON HA (BP861) RAMEDER (T0600063) RAMEDER (T0610030) REMSA (58711) ROULUNDS (635081) SPIDAN (32215) SPIDAN (32677) SWAG (70916091) TEXTAR (2192701) TEXTAR (2192901) TEXTAR (2192717905) TRISCAN (811015005) TRISCAN (811015031) TRUSTING (0840) VALEO (168424) VALEO (301006) VALEO (598041) VALEO (598611) WAGNER (WBP21927A) WOKING (P487301) WOKING (P487311) ZIMMERMANN (219271751)
Zobacz wszystkie (100)

TRW GDB1290 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej z obydwu jej stron. Wytwarza się wówczas tarcie, w wyniku którego samochód traci prędkość i się zatrzymuje. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się podczas hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 17.6 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczane są do klasy premium.