Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1332 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1332
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1332
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1332
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1332
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1332
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1332
74,77 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 7 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1332
EAN:
3322937242375
Długość [mm]
99.9
Styk ostrzegawczy o zużyciu
przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
18
Oznaczenie kontrolne
E1 90R 01024/113
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Wysokość [mm]
64.8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2
ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Ograniczenia producenta
TRW
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
DACIA
RENAULT
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (36881) A.B.S. (36881OE) ACDELCO (AC724281D) APEC (PAD810) ATE (13046028342) ATE (13046328342) BENDIX (571327B) BENDIX (571327X) BENDIX (571526B) BENDIX (571526X) BORG BECK (BBP1386) BOSCH (0 986 467 720) BOSCH (F 026 000 041) BOSCH (F 03A 150 016) BRAKE ENG (PA339) BREMBO (P68008) DACIA, RENAU (77 11 130 036) DACIA, RENAU (86 71 000 107) DELPHI (LP885) E.T.F. (120590) FEBI (16191) FERODO (FDB1781) FERODO (FDB845) FERODO (FDB845B) FERODO (FDB845F) FERODO (FDS845) FERODO (FQT845) FERODO (FSL1781) FERODO (FSL845) FRITECH, TRUSTING (1220) FRITECH, TRUSTING (1220W) FTE (BL1323A2) GALFER (B1G10205012) GIRLING (6113321) HELLA (8DB 355 012-671) HELLA (8DB 355 018-131) HERZOG GER (886881) ICER (180993204) JURID (571327D) JURID (571327J) JURID (571327JAS) JURID (571526D) JURID (571526J) KAWE (81022) LEMFO (26193) LPR (05P349) MAG (363702161018) MAG (363702161081) MAG (363702161182) MAG (363802161182) MAPCO (6377) METELLI (2201200) METELLI (2201200K) METZGER (014132) MEYLE (025 214 6318/PD) MEYLE (025 214 6318/W) MGA (325) MIN (MDB1628) MIN (MDB2192) MIN (MDK0083) MIN (MDK0175) MIN (MDK0190) MS (13046090034CSET/4/) MS (13046090034SET/4/MS) NECTO (FD6483A) NECTO (FD6483N) NK, SBS (223944) NK, SBS (223953) OPTIMAL (10342) PAGID (T1629) PAGID (T5077) PAGID (T5077ECO) PEX (7390) PEX (7390S) QH BENELUX (7209) QUINTON HA, REMSA, ROADHOUS (814104) QUINTON HA, REMSA, ROADHOUS (814105) QUINTON HA, REMSA, ROADHOUS (814106) QUINTON HA (BLF750) QUINTON HA (BP750) RAMEDER (T0600046) REMSA (014110) REMSA (14110) RENAU (41 06 093 42R) RENAU (77 01 206 082) RENAU (77 01 206 085) RENAU (77 01 210 130) ROULUNDS (724281) SCT (SP189) SPIDAN (32571) SWAG (60916191) TEXTAR (2146303) TEXTAR (2146304) TEXTAR (2146306) TRISCAN (811025005) TRISCAN (811025010) VALEO (168224) VALEO (301002) VALEO (598002) VALEO (598775) VALEO (601075) WAGNER (WBP21463A) WOKING (P041332) ZIMMERMANN (214631802)
Zobacz wszystkie (104)

TRW GDB1332 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej po obu jej stronach. Wytwarza się wówczas tarcie, w wyniku którego pojazd obniża prędkość i się zatrzymuje. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się podczas hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 18 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.