🔥 -5% na części układu zawieszenia! Kod: WAHACZE5

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1465 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1465
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1465
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1465
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1465
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1465
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1465
75,87 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 27 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1465
EAN:
3322937287697
Długość [mm]
99.9
Styk ostrzegawczy o zużyciu
ze stykiem zużycia
Grubość [mm]
18
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]
1
Długość złącza ostrzegawczego [mm]
215
Oznaczenie kontrolne
E1 90R 01024/113
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Wysokość [mm]
64.8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2
ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Ograniczenia producenta
TRW
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
DACIA
RENAULT
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (36881) A.B.S. (36881OE) ACDELCO (AC724281D) APEC (PAD625) ATE (13046028342) ATE (13046328342) BORG BECK (BBP1035) BORG BECK (BBP1386) BORG BECK (BBP1397) BOSCH (0 986 467 720) BOSCH (0 986 TB2 005) BOSCH (0 986 TB2 513) BOSCH (F 026 000 041) BOSCH (F 03A 150 016) BRAKE ENG (PA1952) BREMBO (P68008) DACIA, RENAU (77 11 130 071) DELPHI (LP885) DITAS (DFB2465) FEBI (16191) FERODO (FDB845B) FERODO (FDB845F) FRITECH, TRUSTING (1220W) FTE (BL1323A2) GALFER (B1G10205012) GIRLING (6114651) HELLA (8DB 355 012-671) HELLA (8DB 355 018-131) HERZOG GER (886881) ICER (180993) ICER (180993700) JURID (571327D) JURID (571327J) JURID (571327JAS) JURID (571526D) JURID (571526J) KAWE (81625) LPR (05P349) MAG (363702161182) MAG (363702161324) MAG (363802161182) MAPCO (6377) METELLI (2201200K) MEYLE (025 214 6318/PD) MEYLE (025 214 6318/W) MGA (210) MGA (325) MIN (MDB1628) MIN (MDB2192) MIN (MDK0083) MIN (MDK0175) MIN (MDK0190) OPTIMAL (9870) OPTIMAL (9870E) PAGID (T1629) PAGID (T5077) PAGID (T5077ECO) PEX (7390) PEX (7390S) QH BENELUX (7563) QUINTON HA (BP750) RAMEDER (T0600046) RAMEDER (T0610612) REMSA (14130) REMSA (014130) RENAU (77 01 202 147) RENAU (77 01 206 082) RENAU (77 01 206 085) RENAU (77 01 207 960) RENAU (77 01 349 751) ROULUNDS (724281) RUV (D00013160) SCT (SP189) SPIDAN (31864) SWAG (60916191) TEXTAR (2146303) TEXTAR (2146304) TEXTAR (2146306) TRISCAN (811025005) TRISCAN (811025027) VALEO (168224) VALEO (301002) VALEO (598002) VALEO (598775) VALEO (601075) WAGNER (WBP21463A) WAGNER (WBP21463B) ZIMMERMANN (214631802)
Zobacz wszystkie (88)

TRW GDB1465 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej po obu jej stronach. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w wyniku którego pojazd traci prędkość i się zatrzymuje. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się podczas hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 18 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano produkcję zaworów do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.