Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1351 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1351
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1351
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1351
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1351
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1351
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1351
88,70 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 7 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1351
EAN:
3322937239184
Długość 2 [mm]
160
Długość 1 [mm]
177.7
Styk ostrzegawczy o zużyciu
przygotowany dla wskaznika zużycia
Wysokość 1 [mm]
62
Grubość 2 [mm]
18
Wysokość 2 [mm]
63
Oznaczenie kontrolne
E9 90R 027031
Ograniczenia producenta
ATE
Grubość 1 [mm]
17.5
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
CHEVROLET
HOLDEN
OPEL
VAUXHALL
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (37065) A.B.S. (37065OE) ACDELCO (AC666281D) APEC (PAD1022) ATE (13046071152) ATE (13046371152) ATE (13047071152) AUTOMEGA (3016050034) AUTOMEGA (3116050070) AUTOMEGA (3116050091) BENDIX (571968B) BLUEPRINT (ADZ94228) BORG BECK (BBP1563) BOSCH (0 986 424 456) BOSCH (0 986 495 223) BOSCH (0 986 TB2 044) BOSCH (986424456) BRAKE ENG (PA1174) BREMBO (P59030) CHEVR, VAUXH (9195144) CHEVR, OPEL, VAUXH (90544025) CHEVR, OPEL, VAUXH (93171035) DELPHI (LP1309) DELPHI (LP1673) DITAS (DFB3202) E.T.F. (120810) FEBI (16233) FERODO (FDB1293) FERODO (FDS1293) FERODO (FQT1293) FERODO (FSL1293) FERODO (TAR1293) FIRST LINE (FBP3183) FRITECH, TRUSTING (2660) FTE (BL1526A2) GALFER (B1G10205422) GIRLING (6113512) HELLA (8DB 355 006-991) HELLA (8DB 355 008-571) HERZOG GER (887065) ICER (181249) JPG (881605034) JURID (571205J) JURID (571968J) KAWE (81254) LEMFO (20549 03) LEMFO (20723 03) LPR (05P698) MAG (363702161047) MAPCO (6477) MAPCO (56477) METELLI (2202570) METZGER, REMSA (068402) MEYLE (025 230 6317/PD) MEYLE (025 230 6317/W) MGA (406) MIN (MDB1908) MIN (MDK0088) NECTO (FD6788A) NECTO (FD6788N) NK, SBS (223617) NK, SBS (223618) OPEL, VAUXH (16 05 121) OPEL (1605000) OPEL, VAUXH (1605034) OPEL (1605070) OPEL (1605091) OPEL (1605959) OPEL, VAUXH (9195607) OPEL, VAUXH (93184519) OPEL, VAUXH (93188726) PAGID (T1144) PAGID (T1164) PEX (7491) PEX (7491S) QH BENELUX (7111) QUINTON HA, REMSA, ROADHOUS (868400) QUINTON HA (BLF1086) QUINTON HA (BP983) RAMEDER (T0610098) RAMEDER (T0610788) REMSA (000660) REMSA (660) REMSA (68402) ROULUNDS (666281) SCT (SP241) SPIDAN (32339) SWAG (40916233) TEXTAR (2306302) TEXTAR (2306317305) TOPRAN (205780) TRISCAN (811024007) VAICO (V408010) VAICO (V4080101) VALEO (301322) VALEO (597278) VALEO (598322) VALEO (598971) VALEO (601121) WAGNER (WBP23063A) WOKING (P784302) ZIMMERMANN (230631731)
Zobacz wszystkie (102)

TRW GDB1351 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich zadaniem jest nacisk na tarczę hamulcową z obydwu jej stron. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w wyniku którego pojazd traci prędkość i się zatrzymuje. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się podczas hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 17.5 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczają się do klasy premium.